Sony Alpha A7 II Recenzja

Sony Alpha A7 II Recenzja

Streszczenie

1. Sony Alpha A7 II oferuje stabilizację ciała, co czyni ją jedną z niewielu kamer na rynku z tą funkcją.

2. System stabilizacji obrazu w A7 II jest bardzo imponujący i porównywalny z innymi kamerami z mniejszymi czujnikami.

3. A7 II otrzymał pozytywne recenzje dotyczące jego wydajności i obsługi.

4. Możliwości autofokusu na A7 II są silne i niezawodne.

5. Aparat oferuje świetne możliwości nagrywania wideo.

6. A7 II jest popularnym wyborem wśród fotografów szukających wysokiej jakości ciała aparatu w przystępnej cenie.

7. Żywotność baterii na A7 II nie jest tak imponująca jak niektóre inne kamery na rynku.

8. Niektórzy użytkownicy zgłosili problemy z trwałością tarczy aparatu.

9. A7 II jest kamerą pełnoklatkową, ale jego jakość obrazu i wysoka wydajność ISO mogą nie być na równi z niektórymi kamerami APS-C.

10. Dostosowanie przycisków i tarczy na A7 II nie jest dobrze udokumentowane w recenzji.

Pytania i odpowiedzi

1. Czy Sony Alpha A7 II ma stabilizację ciała?

Tak, Sony Alpha A7 II oferuje stabilizację ciała, co czyni go jednym z niewielu kamer na rynku z tą funkcją.

2. W jaki sposób system stabilizacji obrazu w A7 II porównuje się z innymi kamerami?

System stabilizacji obrazu w A7 II jest bardzo imponujący i porównywalny z innymi kamerami z mniejszymi czujnikami.

3. Jakie są znaczące cechy A7 II?

A7 II otrzymał pozytywne recenzje w zakresie wydajności i obsługi, a także mocne możliwości autofokusu i świetne możliwości nagrywania wideo.

4. Jest popularnym wyborem A7 II wśród fotografów?

Tak, A7 II jest popularnym wyborem wśród fotografów szukających wysokiej jakości ciała aparatu w przystępnej cenie.

5. Jaka jest żywotność baterii na A7 II?

Żywotność baterii na A7 II nie jest tak imponująca jak niektóre inne kamery na rynku.

6. Czy istnieją jakieś obawy dotyczące trwałości?

Niektórzy użytkownicy zgłosili problemy z trwałością tarczy aparatu.

7. W jaki sposób jakość obrazu A7 II porównuje się do kamer APS-C?

A7 II jest kamerą pełnoklatkową, ale jego jakość obrazu i wysoka wydajność ISO mogą nie być na równi z niektórymi kamerami APS-C.

8. Czy przyciski i tarcze na A7 II są dostosowane?

Dostosowanie przycisków i tarczy na A7 II nie jest dobrze udokumentowane w recenzji.


Sony Alpha A7 II Recenzja

Nie jest to drugi pokrętło. Jeśli masz ten pasm dail. Powinieneś mieć mały LCD, aby powiedzieć ci wszystkie rzeczy, które musisz wiedzieć. Jak DSLR.

Czy Sony A7ii ma stabilizację ciała

Оjed

Ыы зарегистрир John. С помощю этой страницы ыы сожем оRipееделить, что запросы оRтравляете имено ыы, а не роvert. Почем это могло пRроизойиS?

Эта страница отображается тех слччаях, когда автоматическими системамgz которые наршают усовия исполззования. Страница перестанеura. До этого момента для исползования слжжж Google неоtoś.

Источником запросов может слжить ведоносное по, подкbarów. ыылку заRzy. Еarag ы исползеете общий доступ и интернет, проблема может ыть с компюююеyn с таким жж жж жесом, кк у комszczeюююе000. Обратитеunks к соем системном адинистратору. Подроlit.

Проверка по слову может также появаятьenia, еaсли ы водите сложные ззапры, оind обычно enia оиизи инenia оtoś еами, или же водите заlektora.

Stabilizacja obrazu

Mówiąc najprościej, system IS w A7 II jest bardzo dobry. Ale jak to się porównuje? Na razie jest to jedna z dwóch kamer stabilizowanych w pełnej ramce na rynku, a drugą to Sony A99. Nie mieliśmy okazji przetestować A99 z tym samym protokołem, którego użyliśmy do A7, ale przetestowaliśmy Olympus OM-D E-M5 II przy użyciu tego samego testu. To jest system oceny między 2.3 i 3 przystanki zdolności do utrzymania dłoni, dość podobne do wyników, które znaleźliśmy z Sony, z wyjątkiem znacznie mniejszego czujnika.

Spis treści

  • 1. Wstęp
  • 2 specyfikacje
  • 3 ciało
  • 4 wydajność i obsługa
  • 5 autofokus
  • 6 Stabilizacja obrazu
  • 7 wideo
  • 8 wideo
  • 9 studio
  • 10 Raw DR: Szerokość narażenia
  • 11 Raw DR: ISO-Invaluance
  • 12 Wniosek
  • 13 Próbki galerii

Sprzęt w tej historii

Sprzęt w tej historii

Srebrna nagroda DPreview

82%

  • Omów na forach
  • Zobacz pełne szczegóły produktu
  • Wyświetl przykładowe obrazy

Wsparcie DPReview. Kupuj z

Zobacz komentarze (862)

Uwagi

Najpopularniejszy (15)

Wybory redaktorów (0)

Personel DPR (0)

Najpierw najstarsi

Cała galeria JPGS jest mniej więcej tak samo zastosowań, jak pokaz fajerwerków podczas huraganu.

6 miesięcy temu permalink

Po wielu testach moja rada wciąż łączy A7II i A7III z soczewką o dużym prędkości. Testowałem z nimi Tamron 28-75, na przykład: https: // www.youtube.Com/Watch?V = vys17xksnwm

24 sierpnia, 2021 Permalink

Ale gdybyś musiał wybrać jeden. Który? Oczywiście A7 III jest lepszy, ale czy jest to warte dodatkowych kosztów?

29 sierpnia, 2021 Permalink

Do wideo? A7 III, bez wątpienia.

1 września, 2021 Permalink

Ten aparat wciąż sprzedaje się jak szalony, kupiłem mój półtora roku za Go, ale nadal uważam, że to świetne ciało za swoją cenę. Używam tego i MK1, ale nadal jestem z tego zadowolony. Wszystkie moje zdjęcia są zrobione z tym https: // razvanrotaruphoto.ro

22 maja 2020 Permalink

Recenzenci DPR cieszą się krytyką, które są zazwyczaj bardzo negatywne, gdy nie muszą być. To nie było’t zawsze tak.

13 sierpnia 2018 Permalink

Zgodnie z parametrami testowymi na stronie wniosku, jakość obrazu (surowa, a zwłaszcza JPEG) i wysoka wydajność ISO są daleko w tyle za kamerami APS-C, takimi jak Sony A6300/6500 i Nikon D5500/5600/7500/7200 Jak to możliwe, że jest to pełna kamera ramki, jest to pełna kamera ramki ?

3 stycznia 2018 Permalink

Właśnie dlatego Sony po prostu zmniejszyła cenę tej niedoszłej ff.

4 listopada 2018 Permalink

Kamera jest dostępna od 4 lat.

A te czujniki są znacznie nowsze (ten z 2012 roku).

4 lutego 2019* Permalink

Przykro mi to mówić, ale recenzja jest frustrująca porównywanie 2 lub 3 różne -w każdym aspekcie -Kamerami niż jasna recenzja tego konkretnego aparatu.Zdarza się, że nie wszyscy posiadali poprzednie modele, więc jest bezużyteczny..

19 grudnia 2017 Permalink

Ale baterie są dostępne w opakowaniu, który wymagał otwarcia piły stołowej.

30 lipca 2017 Permalink

Bardzo chciałbym mieć i docenić wierzch A7 II na moim A7, ale nie wyobrażam sobie, że MK. II ma tylko plastikowe tarcze na korpus – i to za tę cenę wywoławczą ! Jak powiedział DPR, moje tarcze na A7 są poza metalowym, aluminium tutaj. To ogromna wada i bez żadnej klasy w tej klasie cenowej.

18 stycznia 2017 Permalink

Pewna spójność w recenzjach byłaby miła, każda recenzja wydaje się mieć inne strony, pomijając jedną stronę w jednej recenzji, a inna inna. Na przykład nie mogę znaleźć niestandardowego przycisku i przypisania kół z tym modelem tutaj. Mając nadzieję, że w przyszłości zanotujesz i lepiej standaryzujesz.

26 grudnia 2016 Permalink

Właśnie kupiłem mój pierwszy pełnoklatkowy aparat, A7M2. Zrobiłem już setki strzałów i jestem pod wrażeniem zdjęć. Wydaje mi się, że zatrzymuję się i połowa akceptowalnych wyższych zdjęć ISO na moim A77M2. Połowa powodów uzyskania A7II dotyczyła astrofotografii. Ostatniej nocy, kiedy robiłem zdjęcia księżyca przez mój 11 -calowy teleskop, byłem bardzo rozczarowany rozmyciem, który dostałem z aparatu. Próbowałem wszystkiego, co mogłem pomyśleć, aby zrobić ostrzejsze zdjęcia, ale kiedy wcisnąłem się, zauważyłem rodzaj podwójnej ekspozycji. Dostałem dwa bardzo małe szczegóły. Małe kratery wyglądały nieco wydłużone, jakbym zrobił dwa zdjęcia i zachodzę na kratery w połowie drogi. Wszystkie 150 zdjęć, które próbowałem, były pod tym względem podobne. Każdy ma tam świetne pomysły?

Permalink 11 września 2016

Brzmi jak szok migawki.

5 listopada 2016 Permalink

Odpowiadam na własną wiadomość, ponieważ wykonałem kilka testów, ponieważ miałem słabą wydajność zdjęć księżycowych. Zamontowałem swój A7II na apartomatycznym refraktora 80 mm i zrobiłem kilka zdjęć z góry pobliskiej góry. Wypróbowałem to z teleskopem po przekątnej i bez. Nie było żadnej różnicy i nie było rozmycia, zniekształceń ani wydłużenia, które widziałem fotografowanie księżyca. Muszę stwierdzić, że nowy aparat był po prostu lepszy w złapaniu bardziej szczegółów, w tym różnych zniekształceń spowodowanych turbulencjami atmosferycznymi. Wydaje się, że łapie więcej dobrych i bardziej złych niż mój aparat APS-C. Ma taką samą liczbę megapikseli, ale podaje dwa razy więcej informacji, które robi mój starszy aparat.

12 listopada 2016 Permalink

Mam nadzieję, że to nie jest głupia odpowiedź, ale czy twój teleskop jest zmotoryzowany do śledzenia z księżycem? Ponieważ księżyc porusza się podczas ekspozycji, spodziewałbym się, że kratery będą wydłużone w owale.

22 listopada 2016 Permalink

Kupiłem ten aparat i Sony Zeiss 16-35 F4 i natychmiast go zwróciłem.Używam 10 filtrów stop, aby uzyskać bardzo długie ekspozycje. W ISO 100 zauważyłem duży hałas po 1 minucie, nawet z NR. Przyjaciel mówi, że mogłem mieć złe ciało. Każdy inny zauważa to z 1-3-minutowymi ekspozycjami?

11 kwietnia 2016 Permalink

Czy sony a700 i mam ustawienie do auto ISO?

26 marca 2016 Permalink

6 maja 2016 Permalink

Tak więc za pomocą trybu porównywania A7II pokazuje, że jakość obrazu w trybie surowym nie jest tak dobra, jak oryginalny A7! Ta recenzja wymaga aktualizacji jakości obrazu z najnowszym oprogramowaniem układowym. Ale przypuszczam, że ming bezlitosny recenzja była tylko grą.

6 stycznia 2016 Permalink

Czy jest jakiś sposób, aby uścisnąć wyświetlacz wizjera? Uważam, że sama liczba ikon śmieszna i rozpraszająca.

9 grudnia 2015 Permalink

Tak, w menu możesz ustawić go dla wszystkich dostępnych informacji lub w ogóle.

25 grudnia 2015* Permalink

Naprawdę uważam, że DPReview powinien zaktualizować przegląd A7II, w świetle ulepszeń dostarczonych przez 2.0 Oprogramowanie układowe, które zarówno dotyczy problemu kompresji surowej narzekanej, jak i fenomenalnej poprawy AF z dostosowanymi soczewkami kanonicznymi. Szczerze mówiąc, po aktualizacji oprogramowania nie mogę sobie wyobrazić, że A7II nie kwalifikowałby się do nagrody „złota” od DPREVIEW. Chociaż może nie zapewniać gwiezdnej wydajności A7SII i A7RII, z łatwością powiedziałbym, że A7II jest teraz 90%+ aparatu, że te dwa są w połowie ceny. To mój $.02.

7 grudnia 2015 Permalink

ma najnowsze firmy firmowe poprawiające się po stronie hałasu ISO?

24 października 2017 Permalink

Niedawno zauważyłem, że A7II brakuje trybu AF-A. Nie używam go częściowo, ale wydaje się, że jest to przydatne. mój A6000 ma to i ma to A7RII. Ale brakuje mu A7ii? jakiś konkretny powód? (AF-A jest wtedy, gdy CMAERA automatycznie przełącza się między AF-S i AF-C po zamknięciu na skupienie się)

7 grudnia 2015 Permalink

Poważnie myślę o uzyskaniu aparatu A7ll. Mam teraz Sony A77M2 z około ośmioma obiektywami, które dobrze działają z tym aparatem. Tylko dwa z nich, oba teleobiektyzato ​​Tamron Zoom, działałyby dobrze z pełną kamerą ramki. Muszę wiedzieć, który adapter byłby najlepszy dla tych dwóch soczewek na A7II. Wiem, że niektóre adaptery mają tylko ograniczone możliwości. Każdy z pewną wiedzą na temat adapterów od A do E?

15 listopada 2015 Permalink

Tak ?Mam oba adaptery pełnoklatkowe LA-EA3 i LA-EA4.

Ostatnio oprogramowanie układowe A7 II 2.0 przyszło, co poprawia AF z LA-EA3. W podsumowaniu

LA -EA4 to DSLT jak system AF, który jest dostępny w adapterze – w adapterze jest kilka silników do kontroli AF i przysłony, jest 15 punktów AF, podobnie jak starsze DSLT, takie jak A65. Istnieje microad just, podobnie jak A77II. Wadą w stosunku do A77 II jest to, że system AF adaptera jest znacznie bardziej podstawowy. Ten adapter działa ze wszystkimi soczewkami kompatybilnymi DSLTS, takimi jak A77 lub A99. Działa bardzo w ten sam sposób

LA-EA3 nie ma półprzezroczystego lustra, opiera się wyłącznie na technologii czujników, aby się skupić. Jest znacznie wolniejszy, a traking nie wydaje się tak pewny siebie. La-Ea3 nie ma silnika AF, a zatem soczewki wihtout silnik w ogóle nie są autofokus. Od tych z silnikiem znalazłem f/1.4 soczewki do pracy f/2.8 soczewek ma problemy i nie próbowałem ciemniejszych soczewek. Więc jeśli masz bardzo jasne soczewki Tamron USD EA3 może być interesujące.

28 listopada 2015* Permalink

Mam alfa a7ii i uważam, że instrukcja wcale nie jest pomocna. W sklepie z kamerami mieli dużą książkę, dobrze opisując wszystkie funkcje. Nie mogę tego tam kupić. Czy ktoś wie, gdzie mogę uzyskać pełną instrukcję obsługi?
Mam problem z kręceniem prawdziwego koloru za pomocą oświetlenia wewnętrznego, bez lampy błyskowej, po prostu próbując skonfigurować niestandardową bilans białych.
Próbuję tego procesu i dla mnie to nie działa. Kolory pobrane do mojego Dell XPS z JPEGS po prostu nie są w porządku.
Czy to właściwy proces? czy jest to mój komputer i Epson 8800?
Najpierw umieść aparat w trybie ręcznym ostrości
Ustaw aparat na P
Wybierz OK oświetlenie w sytuacji wewnętrznej. zwykle +1 lub +2 dla jaśniejszych
Naciśnij C1
Przewiń do niestandardowej konfiguracji bilansu białego (ostatni za pomocą menu)
Naciśnij środkowy przycisk na kółko sterującym
Ponownie naciśnij środkowy przycisk.. powinien zrobić zdjęcie
Ponownie naciśnij środkowy przycisk, aby go zapisać.
Mam nadzieję, że oświetlenie jest tym samym w pobliżu (galeria, muzeum)

15 listopada 2015* Permalink

To może być najbardziej szczegółowe podręcznik http: // www.Friedmanarchives.com/a7r/indeks.HTM

Na bilansu białym jest to łatwe. Znajdź biały obiekt – kawałek białego papieru (nie żółtawo -recyklingowy). Otwórz ustawienia bilansu białego (jest to w menu lub można je przypisać przycisk lub umieścić w menu FN). Z ustawień WB wybierz „Ustaw” na samym dole. Pointern Your Camera do białego papieru (na środku ekranu/EVF jest mało okręgu, które powinny znajdować się nad papierem). Naciśnij przycisk środkowy na tylnym kole. Wybierz jeden z 3 rejestrów, w których chcesz przechowywać bieżący pomiar. Wszyscy jesteście zestawem! Kolory powinny być dokładniejsze.

Pamiętaj, że A7II oferuje różne inne opcje dostosowywania kolorów w JPEG – Creative Style pozwala wybrać interpretację kolorów, która jest bardziej odpowiednia dla rodzajów zdjęć – portret, krajobraz, strzały nocne itp. Możesz je dodatkowo dostosować z nasyceniem, ostrością, kontrastem i jasnością.

28 listopada 2015 Permalink

Kiedy byłem młody, wydałem tysiące dolarów na kamery, a 35 mm, z którymi poszedłem, to Canon EF, a później dodał FTB, plus soczewki Canon, 24 2.8, 50 1.4, 100 makro F4 i 200 2.8. Potem najpierw pojawił się auto focus i Canon zmienił swoje wierzchowce i żadne nowe kamery nie działały z moim pięknym szklanką. Cóż, i tak nie potrzebowałem automatycznego skupienia. Potem film zmarł, a cyfrowy był w środku. Wszedłem do cyfrowego z Panasonic DMC-FZ10, ponieważ zawsze chciałem obiektywu Leica, ponieważ widziałem różnicę w zdjęciach wykonanych z nimi na wszystkich pozostałych 35 mm kamerach (od oglądania miesięcznego konkursu klubowego z jednym członkiem posiadającym Leikę). Przeciągałem stopy po wejściu do wysokiej klasy, zmiennego systemu obiektywu, ale teraz znalazłem aparat. Mogę użyć moich starych soczewek i uzyskać stabilizację obrazu, a główne soczewki wykonane przez Zeiss, jak mogę się pomylić. Pierwszy obiektyw będzie 55 mm, ale stary Canon 50 1.4 zrobi to, gdy zaoszczędzę trochę więcej pieniędzy.

14 sierpnia 2015 Permalink

Kciuki w górę, ale film nie martwy.

30 sierpnia 2016 Permalink

Szukam nowego aparatu FF do raportu ze zdjęć, dokumentu fotograficznego i fotografii ulicznej, lubię również używać soczewek Legaci, ale nadal jestem zdezorientowany między Sony A7 II i Nikon D750.
Myślę, że jest jasne, co ustalam priorytety w kamerze (szybkie AF, niskie wyniki światła, rozmiar i waga, nieinktywny wygląd itp.).

Czy ktoś ma dla mnie dobrą radę?

24 lipca 2015 Permalink

Zła recenzja. Jeśli chodzi o to, że możliwość użycia wolniejszej migawki przekłada się na niższe ISO lub lepsze DOF. To są prawdziwe zalety, a nie tylko przy ręce. Połóż długi obiektyw na kamerze na statywie, a ty wstrząśnij. W końcu używasz wyższego ISO niż jest pożądany, albo większy otwór. Jest bardzo pomaga. Ponadto w sytuacjach, w których jest pomoże w jakości obrazu, pomaga również w autofokusie. Z A7ii, jeśli znajdziesz soczewkę, ale nie ma, nie martw się.

Mój umysł jest zaskoczony faktem, że dali wady A7ii dla Bigness! Uzasadnienie: jest to trochę większe niż mniejsze kamery bezlusterkowe, które ludzie, którzy wolą fotografowanie uliczne. Co powiedział John McEnroe? Jedyną rzeczą, która naprawdę ma sens, jest ocena jego wielkości w porównaniu z innymi kamerami o podobnych zdolnościach, i.mi., Inne kamery FF. To, co tutaj zrobili, jest wyraźnie absurdalne i ujawnia silne uprzedzenia w ich myśleniu. Co za okropna, shoomoric recenzja.

22 lipca 2015 Permalink

@ DPR:
Czy więc A7 II ma rozmycie migawki (indukowane migawką, alias Shock) w powolnych czasach otwarcia migawki (do 1/250 “), czy nie? Czy to jest równie dobre (lub złe, jeśli chcesz) jak A7? Jeśli używasz elektronicznej pierwszej zasłony, czy ma to jakąkolwiek wadę?

14 lipca 2015* Permalink

Niedawno zastąpiłem mojego D800E A7II . I jestem do tej pory bardzo zadowolony . Sprawdź ten link na moim blogu, aby zobaczyć moją Switch Little Story: http: // WP.ME/P4MOFE-GT

14 lipca 2015* Permalink

Sony jest bardzo potrzebne profesjonalnego poziomu 2.8 24-70 mm Fe obiektyw.

4 lipca 2015 Permalink

Sony jest bardzo potrzebne soczewek na poziomie zawodowym w realistycznych cenach. Poziom ceny Canona byłby dla mnie całkowicie w porządku, ale 50% więcej.

7 lipca 2015 Permalink

Waham się, że to zrobią, ponieważ będzie to ten sam rozmiar co obiektyw DSLR i wszystkie zalety mniejszych rozmiarów lustra mniej zostaną utracone.

12 sierpnia 2015 Permalink

Tak, ten szum migawki. WTF? Mój 5D III jest cichszy.. Jak to w ogóle możliwe?

23 czerwca 2015 Permalink

Czy naprawdę porównałeś te dwa? Poważnie wątpię, że 5d3 jest cichsze. Hałas migawki A7ii jest nieco mniejszy niż A7, pamiętaj.

24 czerwca 2015 Permalink

Tak, mam. I możesz przejść do trybu spokoju na 5d3. A7 II jest głośny. i nie można go uciszyć. Myślę, że to w dużej mierze szum elektroniczny. coś w rodzaju „twoich drzwi to słoik”

12 sierpnia 2015 Permalink

Miałem kombinację Sony A7S/Atomos Shogun, działa dobrze, jestem z tego ekstreamnie zadowolony, ale potrzebuję dłuższego czasu wykonania. Znalazłem do tego bardzo dobrą baterię Portble V Oumt, zasila mój aparat bardzo dobrze przez 11 godzin, jeśli jesteś stosunkowo konserwatywny, jeśli chodzi o wyłączenie zasilania aparatu/shogun między konfiguracją,. Akumulator jest również wyposażony w wtyczkę ścienną do samodzielnego ładowania, więc nie jest potrzebna dodatkowa ładowarka. Używam tej baterii dopiero od około miesiąca, ale do tej pory jestem z niej bardzo zadowolony.
BTW, kupiłem tę baterię na Amazon.com, możesz Serach 177Wh V Mocować baterię, link http: // www.Amazonka.com/gp/produkt/b00rn76282

23 czerwca 2015 Permalink

Jak dodać 6 eV do obrazu ISO 100 w ACR, nie jest to ograniczone do 5 eV?

18 czerwca 2015 Permalink

Wystarczy użyć kilku regulacji pędzla na całym obrazie => nieograniczone pchanie.

21 sierpnia 2015 Permalink

Dziękuję bardzo za uwzględnienie ujęcia zespołu i opis tej niskiej wydajności ostrości. Naprawdę doceń uwagę na tego rodzaju strzelanie, ponieważ to jest moje główne zainteresowanie.

Chciałbym, żebyś był konkretny, wspominając, że to zdjęcie zostało zrobione z Fe35 f/1.4, stwierdzając to w zapisie lub włączając dane EXIF. Przypuszczam, że jest to tylko rozumowanie, ponieważ to jedyny f 1.4 dostępne obiektyw rodzimy, ale nadal.

Zauważam, że próbki strzał nie został uwzględniony z innymi w Fe35 F1.4 galeria. Nic dziwnego, ponieważ hałas jest tak wyraźny, jak sądzę. Notatki mówią, że zdjęcie zostało przetworzone w Lightroom. Jest to, że produkt końcowy po zastosowaniu redukcji szumów.

13 czerwca 2015 Permalink

Jak ma A7ii z dowolną wydajnością obiektywu M-Mount? Obiektyw, taki jak 70-400 lub jakakolwiek inna wydajność obiektywu telefonicznego. Szukam aparatu do użytku rodzinnego i wakacyjnego, a także fotografii ptaków. Byłbym szczęśliwy, gdybym mógł osiągnąć oba z lustrem mniej, ponieważ mogę zainwestować w dobry obiektyw dla bezlusterków, co będzie przydatne w przyszłości.

5 czerwca 2015 Permalink

Jego przyzwoite. Nie tak dobry w starszych A77 lub A77 II.

Działa lepiej z soczewkami SSM, takimi jak 70-400 mm SSM.

Zasadniczo AF nie jest bardzo szybki z soczewkami napędu śrubowego, ponieważ nie wykorzystuje silnika AF o wysokim momencie obrotowym z powodu ograniczeń przestrzennych.

8 czerwca 2015 Permalink

Nie jest to drugi pokrętło. Jeśli masz ten pasm dail. Powinieneś mieć mały LCD, aby powiedzieć ci wszystkie rzeczy, które musisz wiedzieć. Jak DSLR.

4 czerwca 2015 Permalink

Nie wiem, dlaczego Sony nie dodaje tarcza po drugiej stronie górnej płyty, gdzie teraz ma pustą przestrzeń.

4 czerwca 2015 Permalink

Patrzę na handel moją Sony A7 MK2 za Pentax K3. Uważam, że Pentax idealnie pasuje do dłoni i wydaje się bardzo prosty ze wszystkimi jego elementami sterującymi i tarczowymi. Sony czuje się jak kwadratowa czarna cegła, a wiele jej przydatności jest zakopanych w menu. Czy robię właściwą rzecz, czy powinienem trzymać się Sony. Soczewka Sony dla A7 jest również droższa niż obiektyw Pentax.

29 maja 2015 Permalink

Prawie krok wstecz pod każdym względem (zwłaszcza jakość obrazu), z wyjątkiem tego, jak się czuje w dłoni. Większe, droższe soczewki = pełna ramka i podejście Sony na rynku A7.

Jeśli nie lubisz kopania menu, naucz się przypisać przyciski. Są niestandardowe oprócz innych osób. Jedyne rzeczy, które chciałbym zrobić na moim A7II bez nurkowania menu, są wyłączenie podglądu efektu obrazu (Brights LCD/EVF do ręcznej pracy flash itp.) i przełącznik tylko dla informacji o LCD. Prawie wszystko inne można umieścić na przycisku lub w menu szybkiego FN.

24 czerwca 2015 Permalink

Steve Huff mówi, że JPEG A7ii to jedne z najlepszych JPEG, jakie widział. Dlaczego istnieje tak duża różnica między tym, co widzi, a tym, co widzisz?

15 maja 2015 Permalink

Ponieważ Steve jest fanem.

24 maja 2015 Permalink

FWIW Bluevellet to anty-sony fanboy, regularny troll (wśród wielu innych osób niebędących niesionymi). Steve jest fanboyem wszystkiego, co dostaje swoje ręce, więc przynajmniej jest równy szansa.

24 czerwca 2015 Permalink

Najbardziej bezcelowa i najważniejsza retort w historii.

„Tak, jest fanem, więc wyjaśnia rozbieżność, ale jesteś gorszym fanem, więc trzeba to wskazać, ponieważ nie mogę znieść myśli o zgodzie z tobą”.

Jeze, zbyt osobiście biorąc dyskusje w kamerze?

24 czerwca 2015 Permalink

(Nieznany członek)

Zdaję sobie sprawę, że to 2 lata późno, ale Steve Huff nie jest fanem niczego.

Mój problem z recenzją polega na tym, że mówią ci, że JPEG są złe, a wtedy nie pozwolą ci pobrać żadnych plików RAW z ich przykładowych galerii.

4 lipca 2017 Permalink

Czy niektóre z krótkich przyjęć można rozwiązać za pośrednictwem aktualizacji oprogramowania układowego? Podobnie jak Moire w wideo, szum w wysokim ISO, poprawa śledzenia AF i może bardziej cichy tryb migawki itp?

6 maja 2015* Permalink

Jesteśmy w maju; jedna trzecia roku minęła. Od początku roku [2015] Nikon wydał 16 nowych kamer, Canon 14; Sony tylko 2 i są to kamery kieszeni.
Co się dzieje? Co daje?
Używamy kamer Sony od dłuższego czasu z spektakularnymi wynikami.
Ta firma zawsze była znana z innowacji we wszystkim, co robią.
Wciąż czekam na A7000!

3 maja 2015* Permalink

Przestań wierzyć w pogłoski o A7000, to Fanboy Fantasy to Pure Fanboy. Nie ma A7000.

Jeśli chcesz czegoś lepszego niż A6000, Sony chce, żebyś poszedł FF. Nie wydają wysokiej klasy nadwozia APSC kanibilazja własnej sprzedaży aparatu FF. Cały rozwój soczewek to FF.

A liczba wydanych aparatów jest dość bezcelowa.

5 maja 2015 Permalink

Miałem A7 wcześniej, a teraz mam A7ii z 24-70 Zeiss. Ta ostatnia kombinacja staje się nieco ciężka do noszenia przez cały dzień w moich dniach podróży. Nie mogłem się doczekać dyskretnego małego aparatu, który nie powiadomi strażników w interesujących miejscach. Nie potrzebuję powiększeń wielkości ściany; Zrobi to dwustronicowy spread magazynu. W tej skali nie jest oczywiste, które strzały zostało wykonane za pomocą FF lub DX. NEX-7 i nowsze A6000 były bardzo przydatne i zebrały tysiące zdjęć. Dostaliśmy się z nimi wszędzie i byliśmy najszczęśliwsi. W poprzednich czasach nosiłem kanon 1dx i inne ciężki. Już nie, teraz, gdy jakość czujników stała się tak dobra.

5 maja 2015 Permalink

(Nieznany członek)

D’Oh! Dużo wrony, które należy jeść w sekcji komentarzy tych recenzji.

4 lipca 2017 Permalink

Zastanawiam się, czy Sony ma dział projektowy?

27 kwietnia 2015 Permalink

Czy w wersji specyfikacji nie ma błędu? AEB pozwala nie tylko 2ev, ale 3EV w odstępach 3 i 5 klatek. Ma to pewne znaczenie dla pracy HDR.

25 kwietnia 2015 Permalink

Żywotność baterii tylko 350 strzałów?! Sony, jesteś poważny?

25 kwietnia 2015 Permalink

Wolałbym nosić kilka dodatkowych baterii niż potrzebę statywu na prawie każdy strzał z powodu wibracji lustrzanej i braku IS.

28 kwietnia 2015 Permalink

Właściciel A7ii tutaj.
Żywotność baterii będzie znacznie dłuższa, jeśli użyjesz obiektywu ręcznego i wyłączysz ekran, używając tylko wizjera (który zamknie się za każdym razem, gdy twoje oko nie będzie). Jeszcze bardziej, jeśli wyłączysz IBIS.
Użyłem jak 15-20% baterii ponad 200 strzałów, w ten sposób. A użycie ręcznego obiektywu nie jest tak trudne w tym aparatu.

5 maja 2015 Permalink

Do edwaste,
DSLR są łatwiejsze do ustabilizowania. Niemniej jednak w przypadku czasów otwarcia migawki dłużej niż 1/15 i tak będziesz potrzebować statywu.
Ale w przypadku przepływu pracy 1000 strzałów na baterię jest wygodniejsze niż zmiana baterii.

Permalink 10 maja 2015

„DSLR są łatwiejsze do ustabilizowania. “

Dlaczego? Więc DSLR mają blokadę lustra, dlaczego? Czy to z powodu wibracji lustrzanych. Może? A jeśli blokada lustra jest zaręczona, będziesz musiał użyć statywu.

„Niemniej jednak, w przypadku czasów otwarcia migawki dłużej niż 1/15 i tak potrzebujesz statywu.”

Zależy od obiektywu, których użyjesz. Tak czy inaczej na to, możesz użyć znacznie wolniejszej migawki, niż bez.

„Ale w przypadku przepływu pracy 1000 strzałów na baterię jest wygodniejsze niż zmiana baterii.”

Jak wygodnie? Około 30 sekund, aby zmienić baterię? O ile nie jesteś dziennikarzem obejmującym działanie non-stop, nie uważam tego za duży problem. Dobry Panie, jak fotografowie przeżyli, gdy musieli przeładować po 36 ujęciach?

11 maja 2015* Permalink

LURROR Block-Up jest zwykle używany do super makro lub długiej ekspozycji na statywie. Ta funkcja i tak nie jest do użytku ręcznego.

Jeśli jesteś ludzkimi szansami, że konsekwentnie robisz ostre zdjęcia na 1/15, są bardzo niskie. Z dowolnym obiektywem.

Bardzo wygodny. Fototyki ślubne/sportowe zwykle dodają uchwytu (co oznacza większą wagę) dla większej mocy, ponieważ te sekundy mogą być kluczowe. Sony twierdzi, że ten aparat jest dla profesjonalistów. Sportowe funkcje profesjonalne. Kosztuje, ponieważ rywale DSLR. Dlaczego zatem jest podrzędna żywotności baterii?

12 maja 2015 Permalink

Dobrze zgadnij, dlaczego żywotność baterii jest krótsza niż inne kamery to system IS, co jest powodem, dla którego kupiłem aparat. Używanie statywu i lustra zwalnia mnie i ogranicza mój ruch. Jest to funkcja, którą chętnie nosiłbym dodatkowe baterie, biorąc pod uwagę, jak lekkie są akumulatory litowo-jonowe.
Nie kręcę wesel, sportu ani wiadomości. Poza tym są inne profesjonalne miejsca, w których 30 sekund na zmianę baterii nie jest wielką sprawą.

Śmiało, trzymaj się swojej lustrzanki i nadal uzasadniać, że jest to trwające egzystencję. Niektórzy z nas przeszli, aby skorzystać z tego, co ma do zaoferowania lustrzanki. Naucz się radzić sobie z różnorodnością i bądź szczęśliwy, że są wybory.

13 maja 2015 Permalink

Zostawię na bok dyskusję na statyw/lustro, ponieważ nie rozumiesz, po co są.

Żywotność baterii jest znacznie krótsza w bezlusterku, ponieważ ekran jest zawsze włączony. Weź wszystkie nowoczesne smartfony – mają świetne ekrany, ale trzeba je naładować przynajmniej raz dziennie. Na DSLR możesz strzelać przez cały dzień przez (optyczny) wizjer na podeszwy baterie tylko czasami sprawdzając wyniki.

Powodem, dla którego jestem na DSLR, to szeroki zakres soczewek, lampy błyskowej i innych akcesoriów. Czasami bezlusterki oferuje również taką różnorodność, ale jeszcze nie.

27 maja 2015* Permalink

> „Zostawię na bok dyskusję na statyw/lustro, ponieważ nie rozumiesz, po co są.”

Zarozumiały z twojej strony. Załóż, że nie wiesz, do czego służy aparat.

„Żywotność baterii jest znacznie krótsza w bezlusterku, ponieważ ekran jest zawsze włączony. Weź wszystkie nowoczesne smartfony – mają świetne ekrany, ale trzeba je naładować przynajmniej raz dziennie. Na DSLR możesz strzelać przez cały dzień przez (optyczny) wizjer na podeszwy baterie tylko czasami sprawdzając wyniki.”

Och, dlatego moja stara wyszukiwarka DSLR ma tak dobrą żywotność baterii! Myślałem, że to magia.

„Powodem, dla którego jestem na DSLR, to szeroki zakres soczewek, lampy błyskowej i innych akcesoriów. Czasami bezlusterki oferuje również taką różnorodność, ale jeszcze nie.”

Szeroki zakres soczewek? Mogę dosłownie położyć obiektyw na moich bezlusterkowych kamerach, o ile jest na to adapter. Bez względu na soczewki może użyć twojej lustrzanki cyfrowej, moja bezlusterka może. Plus soczewki z dawnych czasów filmowych. Mój 38 -letni Zuikos ładnie pracuje nad moim Sony A7ii.

27 maja 2015* Permalink

„Ogromny zakres soczewek?„Wybacz mi, miałem na myśli soczewki AF.

29 maja 2015 Permalink

I oczywiście adapter AF dla soczewek Sony/Minolta Maxxum.
Wystarczająco dużo?

Będę musiał założyć, że nie wiesz, do czego służy pierścień ostrości. Naprawdę używasz AF, gdy aparat jest na statywie, a lustro zamknęło?

29 maja 2015* Permalink

niezły adapter, nie wiedziałem, że takie istniało. Według recenzji klienta AF jest powolne, ale wciąż lepsze niż nic.

Wstyd Sony lub inny szanowany producent nie tworzy takich adapterów. Ten wygląda na bardzo tanio i wątpię, że wiele osób ryzykowałoby montażu swojego ciężkiego soczewki premium.

„Będę musiał założyć, że nie wiesz, do czego służy pierścień ostrości. Naprawdę używasz AF, gdy aparat jest na statywie, a lustro zamknęło?”

Używam ręcznego skupienia się tylko podczas kręcenia makra tylko w widoku na żywo i tylko na statywie.

6 lipca 2015 Permalink

Niedawno odbył dziesięciodniową wycieczkę do Nowej Funlandii z Sony A7 II i kilka vintage Olympus Zuiko Om, strzelając do krajobrazów. Żywotność baterii nigdy nie była przeszkodą. Nosiłem 2 dodatkowe baterie w kieszeni, co w żadnym wypadku nie spowolniło mnie tak samo, jak konieczność korzystania z statywu.
Miło było mieć skuteczny system dla wszystkich tych 38 -letnich soczewek. Niektóre strzały używały ręcznego obiektywu 200 mm, bez rozmycia ruchu.
Wolę używać ręcznego koncentrującego się na całej mojej pracy, tak jak miałem przez ostatnie 43 lata. A7II sprawia, że ​​MF jest bardzo łatwy.
Zmiana baterii jest o wiele łatwiejsza niż przeładowanie aparatu za pomocą filmu po 36 klatkach. Czuję się zepsuty.

10 lipca 2015 Permalink

Dla mnie, aby kupić ten aparat, brakuje tylko jednej rzeczy, pełne sterowanie wideo przez telefon. Wydaje mi się, że za rok lub dwa, każdy aparat będzie miał ten film i 4K.

25 kwietnia 2015 Permalink

Zgadzam się z jednym z komentarzy, że kamery są obecnie niesamowite pod względem jakości, wydajności, że po prostu dzielimy włosy!

Myślę, że recenzja była zbyt skoncentrowana na porównaniu jakości obrazu w szalonych zakresach ISO i większości aparatu, które dla każdego, kto wykonuje test ślepy.

Przegląd całkowicie (lub nie stresował się), to ogromna ilość kompatybilności, którą ten aparat ma z starszymi soczewkami. Dodaj ibis i nagle wszystkie te soczewki MF mają OSS!
Ponadto nigdy nie wspomina żadnego z aspektów opartych na aplikacjach, w których możesz wykonać schludne przetwarzanie, przesyłanie do mediów społecznościowych automatycznie i najlepiej, użyj swojego telefonu jako wizjera, gdy próbuje wykonywać zdjęcia grup lub nawet podczas umieszczania aparatu na szalonych półprzewodnikach w naturze.

Z drugiej strony, nie wspomniano o złej żywotności baterii? To sux! czy faktycznie używali aparatu? Mam Nikona i to. Nikon zbiera kurz!

23 kwietnia 2015* Permalink

Cóż, czego oczekiwałeś od DPreview, robiąc produkt Sony? To było tak na zawsze, więc nawet nie zawracam sobie głowy czytaniem niczego poza podsumowaniem, aby sprawdzić, czy się zmieniły. Potem wracam i cieszę się z tej bestii z fotografowania aparatu z soczewkami FD z niesamowicie niskimi czasami otwarcia migawki. 🙂

14 czerwca 2015 Permalink

Doskonała recenzja z dużą ilością przydatnych informacji!

23 kwietnia 2015 Permalink

Dziękuję za recenzję tego aparatu. Czekałem, aż będzie online, ponieważ naprawdę myślałem o zakupie tego aparatu.

Niestety, ślad waszego testu nie był taki, jaki chciałem. Ale myślę, że to nie twoja wina. Wydaje się, że jest to wina aparatu.

Ale jest jedna rzecz, która sprawia, że ​​podejmowanie decyzji Diffcult: kiedy teraz patrzę na twoją najnowszą recenzję Samsung NX1, mogłem pomyśleć, że jest to dla mnie prawdopodobnie odpowiednia kamera. Złota nagroda.
Ale kiedy chcę porównać to z Sony A7ii, nie jest to możliwe. Wiem, że nie jest to możliwe, ponieważ te dwa są kamerami z różnych grup, APS-C vs. Ff.
ALE. cena jest prawie taka sama. Więc co powinienem zrobić, jeśli chcę wydać na tę kwotę na mój nowy aparat, i nie ma znaczenia, czy jest to APS -C lub FF – który powinienem wziąć? Który oferuje lepszy stosunek do moich pieniędzy? Wiem, że to oczywiście zależy od moich indywidualnych wymagań, ale prawdopodobnie wiesz, jaki jest mój problem.

22 kwietnia 2015 Permalink

2 maja 2015 Permalink

Dan Barcaglia. Jeśli, jak mówisz, A7ii znajduje się w rzut kamieniem równym D750, Sony zrobiło bardzo dobrze. Spędziłem godzinę z aparatem w sklepie i myślę, że ciężka jest w rzeczywistości przewagą vs. A7. Moc, która ci przeszkadza, jest funkcją dodawania uchwytu, co poprawia aparat. (W recenzji pokazujesz A7 obok A7II z większym obiektywem, co nie jest całkiem uczciwe.)

Używam 5D Mark II, a A7II jest o wiele lżejszy i jest znacznie mniejszy. Dla użytkownika FF DSLR jest to bardzo wygodny krok od obalenia cegły. Jest tylko nieporęczny w porównaniu z mniejszymi braciami APSC.

Jedyną rzeczą, która mnie powstrzymuje, to stratne surowe i dziękuję za mocno na to zwrócenie uwagi. Może Sony zrobi coś z tym z aktualizacją oprogramowania układowego. Fuji by.

20 kwietnia 2015* Permalink

To naprawdę bardzo dobry aparat i cieszę się, że nasza recenzja może ci pomóc. Osobiście uznałem to za nieporęczne, ale to tylko moja opinia. Pod koniec dnia naprawdę liczy się to, jak się czuje w twoich rękach. Cieszę się, że musisz poświęcić trochę czasu, aby grać z jednym osobiście i dowiedzieć się!

22 kwietnia 2015 Permalink

16 kwietnia 2015 Permalink

. Więc każdy punkt i strzelanie.

2 maja 2015 Permalink

Nie uważałem, że migawka w ogóle jest nadmiernie głośna?
Może w porównaniu z kamerą telefoniczną.
Stabilizacja obrazu działa naprawdę dobrze z dostosowanymi soczewkami, używałem go ręcznie z 1/15-s/prędkość @ fstop-11 o 19:00 wieczorem ISO 600 28/3.5 AIS Nikon obiektyw Dostaje dość ostro jasne wyniki.
Nie mogłem w to uwierzyć. Nigdy wcześniej nie był w stanie tego zrobić. Mogą istnieć lepsze opcje FF Allround, ale wciąż jest to piekielna kamer
Kolor jest naturalny, rozdzielczość jest duża, niektóre pliki, gdy są właściwie pobrane, wyglądają świetnie dla mnie.
Nie obchodzi mnie to, co ktoś mówi w recenzjach, cieszę się, że kupiłem to i czuję, że mam niezły zestaw do mojego budżetu. Gdyby Canikon, Fujolympus lub Sonysung zrobił coś takiego, prawdopodobnie rozważałbym kupowanie od nich, ale jeszcze nie, więc jak mogę?Wszyscy robią dobre kamery.Mam jakikolwiek, w ramach mojego budżetu.
Wszystko o Bang For Buck.

14 kwietnia 2015 Permalink

Poszedłem z A7II w sklepie i zgadzam się z tobą na temat tarczy. Miałem NEX-7 i teraz używam A6000, a chociaż uchwyt na oryginalnym A7 nie jest tak fajny jak ten A7II, tarcze były znacznie lepsze. Strzelam w pełnej instrukcji, a oryginalne tarcze A7 są o wiele wygodniejsze dla szybkich zmian.

Podobnie jak NEX-7, A7 to aparat, który musiałeś spędzić godzinę lub dwie boleśnie dostosowujące przyciski i ustawienia, ale po zakończeniu staje się dość cholernie dobre.

Nie jestem jednak pewien, dlaczego uważasz, że migawka jest głośna. Z pierwszą zasłoną elektroniczną jest tylko nieco głośniejsza niż A6000 i wciąż jest bardziej dyskretnym pakietem niż większość lustrzanków DSLR. Zgadzam się jednak, że to trochę ciężkie. Nie do nieznośnie, ale wydaje się to mniejsza przewaga wielkości/wagi (dla bezlusterka) w porównaniu z moim A6000. Przypuszczam, że jeśli pochodzisz z pełnej ramki DSLR, oszczędności masy są natychmiast oczywiste. Ale gdyby przenośność była Twoim pierwszym priorytetem, i tak nie byłby to twój pierwszy wybór.

13 kwietnia 2015* Permalink

Czytając te komentarze, jestem trochę zaskoczony brakiem profesjonalizmu ze strony recenzentów i innych komentujących pracowników KRLD. W pewnym sensie spodziewam się tego od przypadkowych ludzi z Internetu, ale nie jestem pewien, dlaczego recenzenci są w komentarzach nazywających ludzi „fanboys” i takie.

Rozumiem, że czytanie komentarzy musi być frustrujące, ale sami w błoto nie daje wiarygodności recenzji lub witryny.

12 kwietnia 2015 Permalink

Cześć wszystkim, jak A7ii JPEG porównuje się do XT-1 JPEG? Grałem z X-T1 w sklepie i uwielbiam kolory JPEG, jednak nie wypróbowałem A7II.

Sony A7 vs. A7II – test porównawczy i stabilizatora

Zaledwie rok po tym, jak Sony wydało A7, zastąpili już model A7II. Pozwalać’S Spójrz szybko na różnice, jak zwykle koncentrując się na funkcjonalności wideo kamer.

sony_a7_vs_a7ii_sizes

Istnieją trzy główne różnice między dwoma kamerami:

Stabilizacja czujnika

Przede wszystkim tam’S Nowa wbudowana stabilizacja 5-osiowego czujnika, która jest pierwszym w branży dla pełnej ramki 35 mm kamery. Zwykle stabilizacja jest wbudowana w niektóre soczewki fotograficzne, ale tutaj’S wbudowane w ciało A7ii. Oznacza to, że po raz pierwszy nawet manualne soczewki, takie jak soczewki kinowe, mogą skorzystać z stabilizacji, która jest pierwszą branżą.

Boisko, odchylenie, x/y i rolka są kompensowane w kamerze. W przypadku kompensacji Pitch & Yaw aparat musi być świadomy ogniskowej. Jeśli nie ma komunikacji między aparatem a obiektywem, możesz wprowadzić te informacje ręcznie w menu. To może być uciążliwe z obiektywami ręcznie lub zewnętrznymi, ale to’jest tego warte.

Sony_a7ii_focal_length_stabilizer

Trzeba powiedzieć, że stabilizacja wbudowana w soczewkę jest ogólnie lepsza – to’s po zoptymalizowaniu pod kątem tego obiektywu i ogólnie pozbywa się bardziej ciężkiego wstrząsu. Jednak stabilizacja wbudowana w A7II jest wystarczająco dobra, aby pozbyć się typowego “mikro wibracje” że można zobaczyć na niezliczonych filmach DSLR na Vimeo, gdy ktoś bez zestawu lub stałej ręki strzela z cyfrą DSLR na dłuższym obiektywie ręcznym.

Patrząc na ciała obok siebie’jest oczywiste, że stabilizator czujnika spowodował, że A7II zauważalnie był większy. To’jest teraz lepiej w dłoni, jednak tam’jest zaletą posiadania mniejszego aparatu dla wielu projektów.

Szybkie automatyczne skupienie

Drugą największą różnicą między A7 i A7II jest fakt, że ma teraz superszybki system ostrości, który jest już używany w kamerze A6000. Nie byłem’możliwość przetestowania tego z powodu braku soczewek Sony E-Mount. Ten system skupienia jest szczególnie istotny dla fotografów, ale sprawia, że ​​auto koncentruje się na filmowcach bardziej użytecznych. Według Sony skupienie samochodu jest 30% szybsze niż wcześniej.

Sony_a7ii_image

Kodek XAVC S

Trzecią i ostatnią największą różnicą między starym i nowym A7 jest wprowadzenie kodeka XAVC S. Jest to bardzo solidny 8-bitowy kodek oparty na 50 mbibit MPEG-4, który został po raz pierwszy wprowadzony z A7S. To’jest jasne, że Sony widzi XAVC we wszystkich swoich smakach jako przyszłość we wszystkich swoich kamerach i tym’jest naprawdę świetny.

Jednak jakość obrazu w A7II jest taka sama jak w oryginalnym A7, ponieważ wykorzystuje ten sam czujnik o wysokiej rozdzielczości, który jest naprawdę zoptymalizowany pod kątem zdjęć, a nie wideo, co powoduje pewne aliasing i moiré. A7S nadal zapewnia najbardziej imponującą jakość wideo od Sony’Skład A7, nawet jeśli nie używa szalonych możliwości o słabym świetle.

Myślę, że możemy spodziewać się A7R Mark II i A7S Mark II w pewnym momencie 2015 r.

Czy Sony A7ii ma stabilizację ciała

Оjed

Ыы зарегистрир John. С помощю этой страницы ыы сожем оRipееделить, что запросы оRтравляете имено ыы, а не роvert. Почем это могло пRроизойиS?

Эта страница отображается тех слччаях, когда автоматическими системамgz которые наршают усовия исполззования. Страница перестанеura. До этого момента для исползования слжжж Google неоtoś.

Источником запросов может слжить ведоносное по, подкbarów. ыылку заRzy. Еarag ы исползеете общий доступ и интернет, проблема может ыть с компюююеyn с таким жж жж жесом, кк у комszczeюююе000. Обратитеunks к соем системном адинистратору. Подроlit.

Проверка по слову может также появаятьenia, еaсли ы водите сложные ззапры, оind обычно enia оиизи инenia оtoś еами, или же водите заlektora.