Czy Mac Mini 2012 obsługuje 4K?
Czy Mac Mini może obsługiwać monitor 4K?
Montuję swoje miejsce pracy i patrzę na Mac Mini MD387ll wraz z jakimś monitorem 4K, taki jak ten, Samsung 28-calowy UHD. Problem polega na tym, że nie jestem pewien, czy MAC Mini będzie obsługiwał tę ogromną rozdzielczość 4K. Czy ktoś ma solidne informacje na ten temat?
Odpowiedź
Mogę potwierdzić 100%, że w rzeczywistości możesz uzyskać 3840×2160 @30 Hz 4K z pod koniec 2012 r.10.5 Używając tylko jednego kabla MDP do DP. Piszę to przy użyciu Mac Mac Mac 2012 (Intel HD4000 Wewnętrzna karta graficzna + 8G RAM) z monitorem Dell P2815Q 4K. Jak to osiągnąłem: 1) Używał mini displayport do wyświetlania kabla, który był wyposażony w monitor – MDP/Thunderbolt z Mac Mini do DP na wystawie. 2) Prowadził MAC Pixel Clock Patch dla Yosemite: https: // kod.Google.com/p/mac-piksel-clock-clock/źródło/klony 3) pobrane i skonfigurowane SwitchResx, ustaw rozdzielczość, zapisano i ponownie uruchomiono. Mam nadzieję, że informacje pomoże. Cieszyć się!
Pytania:
- Jakie jest rozwiązanie do uruchomienia 4K na High Sierra?
- Jaka jest maksymalna rozdzielczość obsługiwana przez Mac Mini MD387LL?
- Może wyświetlićport 1.1 Obsługa wyświetlacza 4K w dowolnej rozdzielczości?
- Czy istnieje różnica między teoretyczną a faktyczną wydajnością dla DP 1.1 wsparcie?
- Will będą wydawane kierowcy obsługi 4K na Mac Mini 2012?
- Jakie było doświadczenie autora z Mac Mini 2009 i 4K Display?
Właśnie podłączyłem MAC MAC 2012 do 4K na High Sierra w 2019 roku i domyślnie osiągnął 4K. Jest jednak niski odświeżenie, prawdopodobnie 30 Hz.
MD387ll ma Intel HD Graphics 4000, który używa DisplayPort 1.1, z maksymalną przepustowością 8 Gb / s. Teoretycznie może to wspierać rozdzielczość 4K przy 30 Hz, ale w praktyce wsparcie 4K zwykle wymaga 15 Gb / s. Więc odpowiedź brzmi: jeśli nie napiszesz własnego sterownika graficznego, 2560×1600 to najwyższy jak najwyższy.
Nie, DP 1.1 nie może, nawet teoretycznie, obsługiwać wyświetlacz 4K w dowolnej rezolucji. Ponadto w praktyce domyślna szybkość odświeżania wynosi 30 Hz, chyba że transport multi strumienia jest włączony na monitor 4K.
Może występować 2x różnica między teoretyczną a faktyczną wydajnością. Ograniczenia przepustowości 10 Gb / s nie zapewniają wystarczająco dużej rury, aby renderować wyświetlacz 4K przy 30 Hz. Być może przy 24 Hz rozdzielczość może być możliwa do osiągnięcia. Niemniej jednak dla Mac Mini MD387LL wsparcie 4K nie jest możliwe.
Nie, to się nie stanie. Chociaż teoretyczne możliwości i niestandardowe modyfikacje sprzętu mogą istnieć, nikt, w tym Intel, nie opracował takich sterowników. Apple zaleciłoby zakup nowego komputera Mac.
Autor z powodzeniem użył wyświetlacza 4K na Mac Mini pod koniec 2009 roku. Jednak aby dopasować ikony na wyświetlaczu 4K, trzeba było podłączyć inny monitor. Zostało to rozwiązane przez podłączenie dwóch kabli do tego samego ekranu 4K i wybór odpowiedniego portu na ekranie.
Czy Mac Mini 2012 obsługuje 4K
Ыы зарегистрир John. С помощю этой страницы ыы сожем оRipееделить, что запросы оRтравляете имено ыы, а не роvert. Почем это могло пRроизойиS?
Czy Mac Mini może obsługiwać monitor 4K?
Montuję swoje miejsce pracy i patrzę na Mac Mini MD387ll wraz z jakimś monitorem 4K, taki jak ten, Samsung 28-calowy UHD. Problem polega na tym, że nie jestem pewien, czy MAC Mini będzie obsługiwał tę ogromną rozdzielczość 4K. Czy ktoś ma solidne informacje na ten temat?
4 927 6 6 Złote odznaki 23 23 Srebrne odznaki 54 54 brązowe odznaki
zapytał 18 czerwca 2014 o 15:38
239 1 1 Złota odznaka 2 2 Srebrne odznaki 9 9 brązowych odznaki
Obsługuje to wsparcie.jabłko.COM/KB/SP597
18 czerwca 2014 o 16:00
Możliwe duplikat czy możesz uruchomić monitor 4K o 30 Hz z pod koniec 2011 roku MBA?
19 czerwca 2014 o 4:46
4 Answers 4
Mogę potwierdzić 100%, że w rzeczywistości możesz uzyskać 3840×2160 @30 Hz 4K z pod koniec 2012 r.10.5 Używając tylko jednego kabla MDP do DP. Piszę to przy użyciu Mac Mac Mac 2012 (Intel HD4000 Wewnętrzna karta graficzna + 8G RAM) z monitorem Dell P2815Q 4K. Jak to osiągnąłem: 1) Używał mini displayport do wyświetlania kabla, który był wyposażony w monitor – MDP/Thunderbolt z Mac Mini do DP na wystawie. 2) Prowadził MAC Pixel Clock Patch dla Yosemite: https: // kod.Google.com/p/mac-piksel-clock-clock/źródło/klony 3) pobrane i skonfigurowane SwitchResx, ustaw rozdzielczość, zapisano i ponownie uruchomiono. Mam nadzieję, że informacje pomoże. Cieszyć się!
odpowiedział 28 września 2015 o 23:11
Freelancelot freelancelot
31 2 2 brązowe odznaki
O fajnie! dam temu szansę! Dzięki za udostępnienie;)
29 września 2015 o 3:23
Jakie jest Twoje rozwiązanie dla High Sierra? Czy nadal pracujesz 4K na Dell z Intel HD Graphics 4000 nad Displayport?
5 grudnia 2017 o 20:15
Właśnie podłączyłem MAC MAC 2012 do 4K na High Sierra w 2019 roku i domyślnie osiągnął 4K. Jest jednak niski odświeżenie, prawdopodobnie 30 Hz.
4 maja 2019 o 7:48
MD387ll ma Intel HD Graphics 4000, który używa DisplayPort 1.1, z maksymalną przepustowością 8 Gb / s. Teoretycznie może to wspierać rozdzielczość 4K przy 30 Hz (Edytuj: a może nie, patrz komentarz poniżej) Ale w praktyce wsparcie 4K zazwyczaj wymaga 15 Gb / s.
Więc odpowiedź brzmi: jeśli nie napiszesz własnego sterownika graficznego, 2560×1600 to najwyższy jak najwyższy.
odpowiedział 18 czerwca 2014 o 16:19
521 1 1 Złota odznaka 3 3 srebrne odznaki 17 17 brązowych odznaki
Tak, przepraszam. Ponieważ DP 1.1 nie może, nawet teoretycznie, obsługiwać wyświetlacz 4K w dowolnej rezolucji.. Ponadto w praktyce domyślna szybkość odświeżania wynosi 30 Hz, chyba że transport multi strumienia jest włączony w monitor 4K.
19 czerwca 2014 o 2:21
Hmm. Ta prezentacja mówi inaczej. Być może istnieje 2x różnica między teoretyczną a faktyczną wydajnością?
19 czerwca 2014 o 13:29
Usunięte w dół. To bardzo pouczające, choć nie mogę znaleźć miejsca, w którym mówi inaczej. Zgodnie z slajdem „Zalety” uważam, że wsparcie 4K dotyczy tylko DP 1.2 (jest niejednoznaczne w slajdach). To kwestia ograniczeń sprzętowych. Przepustowość 10 Gb / s nie zapewnia wystarczająco dużej rury, aby renderować wyświetlacz 4K @ 30 Hz. Być może jednak przy 24 Hz?? Tak czy inaczej, wniosek jest taki sam dla OP: nie jest to możliwe. Dzięki.
19 czerwca 2014 o 13:51
@Foobar, czy uważasz, że ukończą nadchodzący pakiet OSX z tymi kierowcami? Wszelkie informacje na ten temat?
19 czerwca 2014 o 18:44
Loomy, przepraszam, że nie jestem jaśniejszy. Nie, to się nie stanie. To, o czym mówię, jest teoretyczne i może wymagać niestandardowej modyfikacji sprzętu. Nikt nigdzie, w tym Intel, nie zrobił tego. A Apple powiedziałby po prostu kupić nowy Mac.
20 czerwca 2014 o 19:18
Zrobił 4K na Mac Mini pod koniec 2009 roku. Dziwny problem Anohter Monitor musiał zostać podłączony, aby ikony były powiększone do 4K, zostało to rozwiązane do podłączania dwóch kabli do tego samego ekranu 4K, a na ekranie wybierz port zapewniający 4K. 🙂 Najlepszy mini komputer, jaki kiedykolwiek posiadałem.
Czy Mac Mini 2012 obsługuje 4K
Оjed
Ыы зарегистрир John. С помощю этой страницы ыы сожем оRipееделить, что запросы оRтравляете имено ыы, а не роvert. Почем это могло пRроизойиS?
Эта страница отображается тех слччаях, когда автоматическими системамgz которые наршают усовия исполззования. Страница перестанеura. До этого момента для исползования слжжж Google неоtoś.
Источником запросов может слжить ведоносное по, подкbarów. ыылку заRzy. Еarag ы исползеете общий доступ и интернет, проблема может ыть с компюююеyn с таким жж жж жесом, кк у комszczeюююе000. Обратитеunks к соем системном адинистратору. Подроlit.
Проверка по слову может также появаятьenia, еaсли ы водите сложные ззапры, оind обычно enia оиизи инenia оtoś еами, или же водите заlektora.
MAC Mini 2012 i 4K Monitor
Używasz przeglądarki nieaktualnej. Może nie wyświetlać tego lub innych stron internetowych.
Powinieneś zaktualizować lub użyć alternatywnej przeglądarki.
Beerglass007
MacRumors 6502a
Oryginalny plakat
13 maja 2008 532 87
Właśnie kupiłem MAC MAC z drugiej ręki 2012 za mały projekt, który robię
Mam monitor Dell 4K 24 “, którego używam z moim Mac Book Pro 15” 2015 za pośrednictwem portu wyświetlacza
Kiedy podłączę Mac Mini za pomocą portu wyświetlacza, nie mam żadnego obrazu, działa tylko z HDMI
Czy MAC mini z 2012 roku obsługuje monitor 4K, nie szukam 4K, ale na pewno może zrobić 1080p do monitora ?
Fishrrman
Macrumors Penryn
20 lutego 2009 26 476 11 149
Monitorowanie wyboru wejściowego?
Wypróbuj inny kabel?
Campyguy
Macrumors 68040
21 marca 2014 3 413 957
Zakładając, że port MDP mini działa, powinien działać bez problemu, ale z zastrzeżeniami. Kable MDP> DP Wysyłanie z wyświetlaczem Dell ma na sobie symbol „DP”, ale kable Coxoc są „kompatybilne”, a nie „zgodne” ze specyfikacjami DP – nie przekazują w pełni informacji EDID między komputerem PC/Mac a podłączonym wyświetlaczem. Naprawiłem ten problem, zamieniając się w zgodny kabel. Obejście polega na odłączeniu wyświetlacza, poczekanie kilku sekund, podłączenie kabla Dell prowadzącego z komputera Mac, który chcesz podłączyć do wyświetlacza, a następnie podłącz i zasilaj wyświetlacz.
Używam dwóch wyświetlaczy P2715Q z moim pod koniec 2013 r. RMBP i często używam jednego z dwóch wyświetlaczy z moim mini serwer z 2012 roku. Dostaję domyślnie 1440p @60 Hz z mini, ale z kablem zgodnym z DP; Dostałem 1080p z kablem Dell, który został przerzucony. Z kablem zgodnym z DP, żaden problem z zasilaniem.
Beerglass007
MacRumors 6502a
Oryginalny plakat
13 maja 2008 532 87
Monitor to 24 -calowy monitor IPS Dell P2415Q 4K i działa dobrze z MBP 15 ”
Kabel działa dobrze z tym
Beerglass007
MacRumors 6502a
Oryginalny plakat
13 maja 2008 532 87
Czy to coś znaczy dla kogokolwiek
Czy Mac Mini z 2012 r. Obsługiwane 4K
Campyguy
Macrumors 68040
21 marca 2014 3 413 957
Monitor to 24 -calowy monitor IPS Dell P2415Q 4K i działa dobrze z MBP 15 ”
Kabel działa dobrze z tym
Przegapiłeś mój punkt i/lub powinienem był być bardziej jasny. Jeśli zgodny kabel łączy wyświetlacz z komputerem, informacje EDID będą przekazywane między dwoma elementami sprzętu. Kable Dell nie są zgodne – przetestowałem kilkanaście (posiadam i prowadzę małą firmę inżynieryjną. ), w tym moje dwa wyświetlacze. Spójrz na nazwę wyświetlacza w wyświetlaczach Pref Pane lub aplikacji System Information – Mine czyta „Dell P2715Q”, bez żadnych hacków – użyj wyszukiwarki Google „Dell Display Edid Hack”, a dostaniesz pojęcie o tym, o czym się wspominam. Stock Dell Cable nie działa prawidłowo – rozbij swój multimetr, tak jak ja!
Bardziej istotnym punktem jest to, że niektóre z twoich informacji RMBP są ładowane do twojego Dell wyświetla oprogramowanie, a to właśnie wyświetlacz „szukam” jako kompatybilnego wyświetlacza-ale MINI nie ma takich samych możliwości jak RMBP przez DP, a kabel niezgodny nie może przenieść/usypować „nowe dane„ Nowe dane ”. Wyszukaj „Displayport Power Over Pin 20” i co może się zdarzyć, co najmniej, do GPU lub DGPU. Twoje możliwości mini nie są przekazywane na wyświetlacz przez DP – i założę się, że działa dobrze w stosunku do HDMI z żadnym z komputerów Mac, w 100% przypadków.
Mam 7 mini serwerów przymocowanych do wyświetlaczy Dell, z zgodnymi kablami akellów. Pracują w 100% przypadków, każdego dnia. Powodzenia.
IOUS219
Nowicjusz MacRumors
17 października 2016 13 2
Właśnie kupiłem MAC MAC z drugiej ręki 2012 za mały projekt, który robię
Mam monitor Dell 4K 24 “, którego używam z moim Mac Book Pro 15” 2015 za pośrednictwem portu wyświetlacza
Kiedy podłączę Mac Mini za pomocą portu wyświetlacza, nie mam żadnego obrazu, działa tylko z HDMI
Czy MAC mini z 2012 roku obsługuje monitor 4K, nie szukam 4K, ale na pewno może zrobić 1080p do monitora ?
Czy monitor obsługuje zdjęcie według trybu obrazu. Mam Samsung Monitor, który robi i może uzyskać 4K przy 60 Hz w ten sposób za pomocą dwóch kabli wyświetlacza.
Beatcrazy
Maczumors 601
20 lipca 2011 4 216 3 213
Czy to coś znaczy dla kogokolwiek
Czy Mac Mini z 2012 r. Obsługiwane 4K
Nie, ponieważ nie jest wymieniony w tym artykule.
WifeSmini
Nowicjusz MacRumors
11 grudnia 2017 1 0
Wyświetlacze 4K MAC i wysokiej rozdzielczości nie działają dobrze. Moja żona kupiła wyświetlacz LG 4K, a najlepsze, jakie kiedykolwiek mogliśmy zdobyć, to 30 Hz tutaj 2014 Vintage Mini. Jest to zgodne z tym, co mówi Apple. Minusem tej konfiguracji jest to, że mysz jest nieobliczalna lub skakana w swoim ruchu, co jest denerwujące. Ponadto był irytujący migotanie. Wyświetlacz 4K dolnej linii nie działa dobrze. Więc co robi.
27 -calowy monitor Apple z LG działa dobrze, ponieważ widziałem, jak działa w Apple. Rozdzielczość nie jest jednak 4K, a raczej 3200 na 1800. Oznaczałoby to, że monitor ma pewne wewnętrzne skalowanie.
Uważam, że mini napędzuje wyświetlacz Thunderbolt, ale nie możesz ich kupić. Możesz uzyskać wyświetlacze równoważnej rozdzielczości Thunderbolt. Kupiliśmy Pavillion HP 27 Q za poniżej 300 USD, czyli 2560 na 1440. Ten wyświetlacz działa dobrze i poprawia jakość na wyświetlaczu 1080 i działa przy 60 Hz. Istnieją kilka innych wyświetlaczy podobnej rozdzielczości.
Trusteft
MacRumors 6502a
5 listopada 2014 762 765
Mam podłączony MAC Mini pod koniec 2012 roku przez displayport do monitora 4K 40 “. Działa dobrze. Mam to przy 1080p 60 Hz. Działa też przy 4K, ale tylko przy 30 Hz i to po prostu nie jest dla mnie wystarczająco dobre.
Więc tak, powinno działać, chyba że coś jest gdzieś nie tak.
Blaichch
Członek MacRumors
26 lipca 2014 96 155 Augsburg, Niemcy
To’S nie jest to możliwe, ponieważ 4K jest obsługiwany tylko przez Displayport 1.2 lub nowsze. HDMI powinien’taj też.
Mam też Mac Mini 2012 i ja‘m Uruchamianie go z dwoma wyświetlaczami 2k. Myślę, że to najlepszy sposób na wydobycie z tego najwięcej pikseli.
Knightwrangler
Członek MacRumors
18 stycznia 2010 55 20 Kanada
Możesz użyć monitora 4K za pomocą Mac Mac 2012, po prostu nie otrzymasz wysokiej rozdzielczości, jaką zapewnia monitor 4K, szczególnie przy niższych 30 hercach, a ruch myszy jest niepewny.
Miałem monitor 4k Dell P2715Q UHD, a najlepszą rozdzielczością, jaką mogłem uzyskać, wynosił 2560 x 1600 przy 60 hertz za pomocą kabla dostarczonego z Dell i za pomocą portu Thunderbolt/Display na moim Mac Mini 2012 Mac Mini. Ruch myszy i przewijanie były gładkie, ale czcionki nie wyglądały tak wyraźnie i oszalałe. Najlepszym sposobem na opisanie było mglistą mydelarstwo jak wygląd na ekranie, ale kiedy użyłem MacBooka Pro 2015 lub 2016 z Dell, dostałem pełną ostrą, wyraźną rozdzielczość 4K przy 60 Hertz.
Ostatnia edytowana: 15 grudnia 2017
Actionablemango
Macrumors G3
21 września 2010 9 611 6900
Czy MAC mini z 2012 roku obsługuje monitor 4K, nie szukam 4K, ale na pewno może zrobić 1080p do monitora ?
Tak, ale nie przy 4K60Hz. 1080p powinno być w porządku.
Twój istniejący kabel prawdopodobnie ma podanie pin20, który jest niezgodny, ale niezwykle powszechny.
Chuck gryzoni
Maczumors regularne
9 stycznia 2014 109 45
Aby uzyskać dobry film 4K z mojego serwera Mac Mac 2012, poszedłem do EGPU. Sonet Breakaway Box z Sapphire Pulse Rx 580 8 GB był w sprzedaży w zeszłym tygodniu, a ta kombinacja miała być plug and grania. Niestety ta kombinacja sprzętowa nie jest obsługiwana w najnowszej wersji OS X 10.13.2 dla TB1 i TB2. Wysoka Sierra 10.13.2 rozpozna EGPU i pokazuje poprawnie w raporcie systemowym pod tym komputerem Mac, ale po prostu nie zadziała. Po podłączeniu go i dużo drapania głowy dostałem EGPU pracującego nad moim MacBook Pro poniżej 10.13.1. Kiedy Mac Mini został obniżony do 10.13.1 High Sierra, monitor 4K odpoczywał się.
Używam Mac Mini jako dedykowanego komputera do gier dla Zwift. Zwift to intensywny graficznie program, a wbudowana grafika Intel dała słabą wydajność. Niebiańskie powietrze do niebios EGPU jest około 8 razy szybsze niż wbudowana grafika Intel. Jestem bardzo zadowolony z wyniku, rozwiązanie jest znacznie tańsze niż nowy komputer z wysokiej klasy grafiką, a karta graficzna może zostać zaktualizowana później do Radeon Vega. Apple będzie obsługiwał EGPU w przyszłości, ponieważ zestaw programistów to ten sam sprzęt jak powyżej. Jeśli przyszłe aktualizacje OSX nie poprawią problemu TB1 do TB3 EGPU, utknąłem w OS X 10.13.1 dla mini. Jednak EGPU będzie kompatybilny z dowolnym komputerem Mac z TB3.
Ziggy29
Macrumors 6502
29 października 2014 495 322 Oregon North Coast
Aby uzyskać dobry film 4K z mojego serwera Mac Mac 2012, poszedłem do EGPU. Sonet Breakaway Box z Sapphire Pulse Rx 580 8 GB był w sprzedaży w zeszłym tygodniu, a ta kombinacja miała być plug and grania. Niestety ta kombinacja sprzętowa nie jest obsługiwana w najnowszej wersji OS X 10.13.2 dla TB1 i TB2. Wysoka Sierra 10.13.2 rozpozna EGPU i pokazuje poprawnie w raporcie systemowym pod tym komputerem Mac, ale po prostu nie zadziała. Po podłączeniu go i dużo drapania głowy dostałem EGPU pracującego nad moim MacBook Pro poniżej 10.13.1. Kiedy Mac Mini został obniżony do 10.13.1 High Sierra, monitor 4K odpoczywał się.
To jest dziwne. Jestem na 10.13.2 i używam RX 580 z Mantiz Wenus i działa idealnie. Może jest to specyficzne dla 4k? Czy to działa z niższą rozdzielczością, powiedzmy 1080p lub 1440p?
Mój wyświetlacz to tylko 1080p, więc nie mogę tak naprawdę przetestować rozdzielczości powyżej tego. Podejrzewam, że przy połączeniu TB1 nie dostaniesz 4K (z pewnością nie przy akceptowalnej liczbie klatek na sekundę), ale myślę, że prawdopodobnie może to nieco poradzić sobie z 1440p (nie na poziomie 60 Hz i/lub najwyższych szczegółach) w zależności od tego, jak dobrze sobie radzi z 1080p.
Czy Mac Mini 2012 obsługuje 4K
Reddit i jego partnerzy używają plików cookie i podobnych technologii, aby zapewnić lepsze wrażenia.
Akceptując wszystkie pliki cookie, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w celu dostarczania i utrzymywania naszych usług i witryny, poprawy jakości Reddit, personalizowanie treści i reklam Reddit oraz mierz skuteczność reklamy.
Odrzucając nieistotne pliki cookie, Reddit może nadal używać niektórych plików cookie, aby zapewnić właściwą funkcjonalność naszej platformy.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym powiadomieniem o plikach cookie i naszej polityki prywatności .
Pobierz aplikację Reddit
Zeskanuj ten kod QR, aby pobrać aplikację teraz
Lub sprawdź to w App Stores
Społeczność dla wszystkich rzeczy związanych z linią komputerów Apple Macintosh.
Członkowie online
przez i_steal_ketchup
Jak Mac Mini 2012 obsługuje wyświetlacz 4K?
Pozdrowienia, zamierzam zaktualizować mój monitor (1080p 23 ‘atm) do 1440p lub 4K 27’, z Dell. Mają prawie tę samą cenę (+/- 100 $)
Użyj go zarówno dla mojego komputera Mac, jak i PC. Wiem, że komputer byłby natywnie, ponieważ ma GTX 680, ale komputer Mac nie ma dla niego wsparcia (tylko nowe Mac ProS/MBP) Moje pytanie brzmi: jakie postanowienia mi to da, a jeśli ktoś ma osobiste doświadczenie, proszę, wiedz, jak wyglądają na specyfikacje Mac Mini: I7 2.3GHZ, 16 GB RAM, 512 GB MX100 SSD (2012)
Z góry dziękuję
Edycja: Dzięki za odpowiedzi; Więc MAC obsługuje tylko do 1600p, Googledowałem, a GTX 680 obsługuje 4K Fine. Mogę pójść z Dell 1440p, jeśli nie mam wystarczającej ilości pieniędzy na modernizację komputerów Mac w tym roku.