Raport: współczesne niewolnictwo w Dubaju

Spośród 30 pracowników hotelu tylko 2 było w stanie utrzymać paszporty, pozostawiając ich uwięzione w Dubaju i na łasce pracodawców. Wszyscy pracownicy hotelu, z którymi przeprowadzali wywiady, mieszkali w skłodnych warunkach i narzekali na przepracowanie, niedopłacane i niezdolne do odejścia lub żądania paszportu z powrotem.

Co to jest nowoczesne niewolnictwo w Dubaju i jak to wpływa?

Dubaj to coraz bardziej modne miejsce docelowe dla wielu producentów wakacyjnych. Turyści gromadzą się do Dubaju w tłumach, chętni do zrobienia tego doskonałego strzału na Instagram, aby pokazać, że oni’Wystarczająco bogaty, aby pić bezdenne flety szampana i spędzać czas w najdroższych hotelowych barach w Emiratach.

Dubaj jest szczególnie popularny wśród osób wpływających na media społecznościowe z Młode modele na Instagramie powracają do Dubaju raz po raz do (rzekomo) robią wszystkie rzeczy W zamian za bezpłatne wakacje.

Około 16 milion Ludzie odwiedzają Dubaj co roku (1.5 milionów z nich to Brytyjczycy), a wraz z tą liczbą zwiększają 168 projektów hotelowych w samym rurociągu w samym Dubaju.

Jednak pomimo samego marketingu Dubai jako ‘zabawa w słońcu’ Bliski Wschód Las Vegas, gdzie towarzyskie i szejki pocierają ramiona w ekskluzywnych klubach nocnych, jest znacznie ciemniejsza strona Dubaju, której większość turystów jest błogo nieświadoma.

Widzisz, oprócz szokującego łamanie praw człowieka, Zjednoczone Emiraty Arabskie (a także inne stany Zatoki Perskiej, takie jak Katar) jest w rzeczywistości epicentrum współczesnego niewolnictwa.

Niektórzy ludzie blają, gdy używam tego terminu ‘niewolnictwo’ Opisać warunki znoszone przez pracowników migrujących w Dubaju. Niech jednak można powiedzieć, że użycie słowa ‘niewolnictwo’ nie jest przesadą, jeśli chodzi o ZEA.

W tym artykule zastanawiam się, w jaki sposób współczesne niewolnictwo działa w Dubaju i jak masowa turystyka zwiększa jedynie zapotrzebowanie na tanią siłę roboczą (czytaj: niewolnicy).

PSST – Jeśli wolisz pochłonąć swoje informacje w formularzu wideo, przewiń do dołu, aby obejrzeć mój film na YouTube na temat!

Dubai Skyline

Co to jest nowoczesne niewolnictwo w Dubaju i jak to wpływa?

Eufemizm często używany do współczesnego niewolnictwa ‘handel ludźmi.’ Kiedy większość ludzi myśli o handlu ludźmi, albo wyobrażają sobie, że odnosi się to tylko do faktycznego procesu transportu ludzi z jednego miejsca do drugiego lub obrazów Liama ​​Neesona’S Zajęty wpaść do głowy.

Jednak handel ludźmi (ja.mi. współczesne niewolnictwo) może przybierać wiele form, w tym Praca przymusowa, co widzimy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Dubaju.

Ponad 88.5% mieszkańców ZEA to zagraniczni pracownicy z Migranci z Azji Południowej stanowią 42.5% ZEA’s Workforce.

Ci migranci, zwykle niepiśmienni i zubożałymi społecznościami wiejskimi w Indiach, Pakistanie i Bangladeszu, odpowiadają na reklamy oferujące je 300 USD miesięcznie, żywność i zakwaterowanie w zamian za pracę fizyczną, 9-5, pięć dni w tygodniu.

Chcąc przeprowadzić się do Dubaju i zacząć zarabiać pieniądze, że mogą wysłać do domu swoje rodziny, zaciągają pożyczki w wysokości do 3000 USD od pozbawionych skrupułów agencji rekrutacyjnych, aby zapłacić wygórowane ‘Opłaty wizowe’ (Co jest w rzeczywistości nielegalne – agencje rekrutacyjne powinny pokryć te opłaty) i loty na pokład do Dubaju, podekscytowane nowym życiem w błyskotliwym emiratie.

Kiedy jednak poruszają się w Dubaju, to’S inna historia. Prowadzone do kadrowej shanty miast na obrzeżach Dubaju, gdzie 45 mężczyzn dzieli jedną łazienkę na świeżym powietrzu i 10 lub więcej osób śpi w pokoju, ich Paszporty są konfiskowane i powiedziano im, że faktycznie będą pracować 14 godzin dni, 6 lub 7 dni w tygodniu, w pustynnym słońcu.

To, drodzy czytelnicy, jest nowoczesnym niewolnictwem w Dubaju.

Nowoczesne niewolnictwo w Dubaju

Dlaczego niewolnictwo w Dubaju kwitnie?

Parafrazowana odpowiedź: Niewolnictwo w Dubaju Rozkwita. Zapotrzebowanie na większe i lepsze hotele ze względu na rosnącą turystykę prowadzi do większej potrzeby taniej pracy. Zjednoczone Emiraty Arabskie, w tym Dubaj, są znane ze względu na jego lekceważenie praw człowieka i rozpowszechnienie współczesnego niewolnictwa. Migranci z krajów Azji Południowej stanowią znaczną część siły roboczej ZEA, często zwabienia obietnicą zatrudnienia i lepszego życia. Jednak po przyjeździe znajdują się w strasznych warunkach, a ich paszporty skonfiskowane i zmuszone do wymagającej i niebezpiecznej pracy przy niewielkiej wynagrodzeniach. Wykorzystujący charakter systemu, w połączeniu z wrażliwością tych pracowników, pozwala niewolnictwu rozwijać się w Dubaju.

Raport: współczesne niewolnictwo w Dubaju

W dochodzeniu przeprowadzonym przez Fair Action szwedzka organizacja to stwierdziła Spośród 30 pracowników hotelu tylko 2 było w stanie utrzymać paszporty, pozostawiając ich uwięzione w Dubaju i na łasce pracodawców. Wszyscy pracownicy hotelu, z którymi przeprowadzali wywiady, mieszkali w skłodnych warunkach i narzekali na przepracowanie, niedopłacane i niezdolne do odejścia lub żądania paszportu z powrotem.

Co to jest nowoczesne niewolnictwo w Dubaju i jak to wpływa?

Dubaj to coraz bardziej modne miejsce docelowe dla wielu producentów wakacyjnych. Turyści gromadzą się do Dubaju w tłumach, chętni do zrobienia tego doskonałego strzału na Instagram, aby pokazać, że oni’Wystarczająco bogaty, aby pić bezdenne flety szampeli i spędzać czas w najdroższych hotelowych barach w Emirates.

Dubaj jest szczególnie popularny wśród osób wpływających na media społecznościowe z Młode modele na Instagramie powracają do Dubaju raz po raz do (rzekomo) robią wszystkie rzeczy W zamian za bezpłatne wakacje.

Około 16 milion Ludzie odwiedzają Dubaj co roku (1.5 milionów z nich to Brytyjczycy), a wraz z tą liczbą zwiększają 168 projektów hotelowych w samym rurociągu w samym Dubaju.

Jednak pomimo samego marketingu Dubai jako ‘zabawa w słońcu’ Bliski Wschód Las Vegas, gdzie towarzyskie i szejki pocierają ramiona w ekskluzywnych klubach nocnych, jest znacznie ciemniejsza strona Dubaju, której większość turystów jest błogo nieświadoma.

Widzisz, oprócz szokującego łamanie praw człowieka, Zjednoczone Emiraty Arabskie (a także inne stany Zatoki Perskiej, takie jak Katar) jest w rzeczywistości epicentrum współczesnego niewolnictwa.

Niektórzy ludzie blają, gdy używam tego terminu ‘niewolnictwo’ Opisać warunki znoszone przez pracowników migrujących w Dubaju. Niech jednak można powiedzieć, że użycie słowa ‘niewolnictwo’ nie jest przesadą, jeśli chodzi o ZEA.

W tym artykule zastanawiam się, w jaki sposób współczesne niewolnictwo działa w Dubaju i jak masowa turystyka zwiększa jedynie zapotrzebowanie na tanią siłę roboczą (czytaj: niewolnicy).

PSST – Jeśli wolisz pochłonąć swoje informacje w formularzu wideo, przewiń do dołu, aby obejrzeć mój film na YouTube na temat!

Dubai Skyline

Co to jest nowoczesne niewolnictwo w Dubaju i jak to wpływa?

Eufemizm często używany do współczesnego niewolnictwa ‘handel ludźmi.’ Kiedy większość ludzi myśli o handlu ludźmi, albo wyobrażają sobie, że odnosi się to tylko do faktycznego procesu transportu ludzi z jednego miejsca do drugiego lub obrazów Liama ​​Neesona’S Zajęty wpaść do głowy.

Jednak handel ludźmi (ja.mi. współczesne niewolnictwo) może przybierać wiele form, w tym Praca przymusowa, co widzimy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Dubaju.

Ponad 88.5% mieszkańców ZEA to zagraniczni pracownicy z Migranci z Azji Południowej stanowią 42.5% ZEA’s Workforce.

Ci migranci, zwykle niepiśmienni i zubożałymi społecznościami wiejskimi w Indiach, Pakistanie i Bangladeszu, odpowiadają na reklamy oferujące je 300 USD miesięcznie, żywność i zakwaterowanie w zamian za pracę fizyczną, 9-5, pięć dni w tygodniu.

Chcąc przeprowadzić się do Dubaju i zacząć zarabiać pieniądze, że mogą wysłać do domu swoje rodziny, zaciągają pożyczki w wysokości do 3000 USD od pozbawionych skrupułów agencji rekrutacyjnych, aby zapłacić wygórowane ‘Opłaty wizowe’ (Co jest w rzeczywistości nielegalne – agencje rekrutacyjne powinny pokryć te opłaty) i loty na pokład do Dubaju, podekscytowane nowym życiem w błyskotliwym emiratie.

Kiedy jednak poruszają się w Dubaju, to’S inna historia. Prowadzone do kadrowej shanty miast na obrzeżach Dubaju, gdzie 45 mężczyzn dzieli jedną łazienkę na świeżym powietrzu i 10 lub więcej osób śpi w pokoju, ich Paszporty są konfiskowane i powiedziano im, że faktycznie będą pracować 14 godzin dni, 6 lub 7 dni w tygodniu, w pustynnym słońcu.

To, drodzy czytelnicy, jest nowoczesnym niewolnictwem w Dubaju.

A przynajmniej to’s początki tego.

Nowoczesne niewolnictwo w Dubaju

Widzisz, leczenie pracowników migrujących w Dubaju pogarsza się. Duzo gorszy. Nie tylko muszą żyć w strasznych warunkach, ale Uzgodnione płace prawie nigdy nie są honorowane. Z przeciętnym pracownikiem budowlanym otrzymującym właśnie 175 USD miesięcznie (w porównaniu z dochodem na mieszkańca w wysokości 2106 USD miesięcznie) i płace często są wstrzymywane przez miesiące na końcu, aby upewnić się, że pracownik nie’T ‘zrezygnować ,’ Pracownik migrantów szybko zdaje sobie sprawę, że minie wiele lat, zanim będzie mógł spłacić swoje rosnące długi rekruterom, nie wspominając o wysyłaniu pieniędzy do domu.

Ta związana siła robocza, w połączeniu z warunkami życia opisanymi przez Human Rights Watch jako istnienie ‘Mniej niż humanitarne,’ równa się sytuacji, którą można opisać jedynie jako współczesne niewolnictwo w Dubaju. Bez pieniędzy i paszportów ci zagraniczni pracownicy mają Nie ma sposobu na powrót do domu do ich rodzin i są zmuszeni kontynuować Praca w niebezpiecznych warunkach, często bez odpowiedniego sprzętu bezpieczeństwa, W upale 50 stopni.

Niewolnictwo Dubai

Dlaczego niewolnictwo w Dubaju kwitnie?

Częścią tego, co umożliwia niewolnictwo w Dubaju, jest Kafala system.

Kafala, co znaczy ‘Sponsoring’ po arabsku, z sponsorem jest Kafeel, jest systemem popularnym w krajach Zatoki Perskiej, który daje prywatnym obywatelom i firmom odpowiedzialność i nadzór nad pracownikami (w przeciwieństwie do rządu, co ma miejsce w innych krajach).

System Kafala nie tylko wymaga od pracowników otrzymania zgody od swojego pracodawcy, jeśli chcą zmienić pracę, Ale to również wymaga co najmniej dwa lata pracy dla tej samej osoby lub firmy. To oczywiście Pomaga umożliwić tłumienie płac Ponieważ skutecznie nie ma konkurencji.

Pracownicy’ Wiza wyjściowa jest również pod kontrolą ich kafeela, co oznacza, że Pracownik nie może opuścić kraju bez swojego pracodawcy’S o zezwoleniu.

Oczywiście samo w sobie sprawia, że ​​system jest szeroko otwarty na nadużycia i wykorzystywanie, z Pracownicy migrantów w Dubaju na całkowitym łasce pracodawców (szczególnie w przypadku wrażliwych pracowników domowych), ale oprócz To, System Kafala nie zapewnia pracownikom.

System Kafala nie pozwala pracownikom kwestionować pracodawców’ Niezgodność umów, Nie pozwala im to uniknąć potencjalnie obraźliwej sytuacji. Jeśli przyłapany jest pracownik, próbując uciec od swojego pracodawcy, wracają prosto do tego samego pracodawcy.

Trudno zaprzeczyć, że system Kafala stawia pracodawcę w pozycji, podobnie jak właściciela niewolników, a pracownik bezradny zmienił sytuację.

System Kafala jest tak barbarzyński, że nawet oficjalna strona z ZEA Labor Law Enward przyznaje, że ‘Stawia pracowników w sytuacjach wrażliwych, w których są zależni od swojego pracodawcy, co często prowadzi do wykorzystywania i nadużycia, przy niewielkiej zdolności do poszukiwania pomocy zewnętrznej.’

Niewolnictwo w Dubaju

Co to wszystko ma wspólnego z turystyką w Dubaju?

Właściwie dużo. Jeśli to się nie udało’t W przypadku stale rosnącego zapotrzebowania na więcej hoteli, basenów nieskończoności, centrów handlowych i luksusowych apartamentów, nie byłoby potrzeby stosowania tak ogromnych ilości pracowników migrujących.

Z niektórymi obecnymi projektami hotelowymi, które mogą szczycić się do 1000 pokoi, które sprzedają się za setki (i czasami tysiące) dolarów za noc, Dubaj nieustannie konkuruje ze sobą, aby być najlepszym, największym i najcięższym, a wszystko to kosztem swoich pracowników migrujących.

Nie tylko to, ale jeśli myślałeś, że jedynymi współczesnymi niewolnikami w Dubaju byli pracownicy budowlani, pomyśl jeszcze raz.

W dochodzeniu przeprowadzonym przez Fair Action szwedzka organizacja to stwierdziła Spośród 30 pracowników hotelu tylko 2 było w stanie utrzymać paszporty, pozostawiając ich uwięzione w Dubaju i na łasce pracodawców. Wszyscy pracownicy hotelu, z którymi przeprowadzali wywiady, mieszkali w skłodnych warunkach i narzekali na przepracowanie, niedopłacane i niezdolne do odejścia lub żądania paszportu z powrotem.

Tak więc, jeśli wakacje do Dubaju obejmują pobyt w hotelu, który jest budowany i obsadzony przez niewolników, dlaczego ktokolwiek miałby iść?

I’D chciałbym myśleć, że odpowiedzią jest ignorancja. Że ludzie po prostu nie są’Nie zdaje sobie sprawy z warunków współczesnego niewolnictwa w Dubaju i nie’celowe wydawanie pieniędzy na system, który wykorzystuje wrażliwych ludzi.

Jeśli to Jest sprawa, wówczas możliwym rozwiązaniem tej przerażającej praktyki byłoby po prostu Bojkot Dubai i rozpowszechniaj informacje o nadużyciach praw człowieka Idąc tam do wszystkich, których znasz. Wydawaj pieniądze na bardziej etyczne święta i odmawiaj odegrania roli w umożliwieniu współczesnego niewolnictwa. Istnieje wiele luksusowych hoteli i nowoczesnych miast, które mogą oferować podobne wrażenia do Dubaju, ale bez ludzkich kosztów.

Oczywiście, gdy Dubaj otrzymał 16 milionów turystów rocznie, to’Zamieszy więcej niż jedną osobę, aby coś zmienić, ale to’s początek.

Singapur

Jeśli ograniczymy zapotrzebowanie na nowe hotele, ograniczamy potrzebę podaży świeżych pracowników.

Niestety jednak nie’T wierzę, że wszystko zależy od ignorancji. Uważam, że większość odwiedzających Zjednoczonych Emiratów Arabskich ma skłonność do tego, co dzieje się za kulisami, ale po prostu zdecyduj się tego nie widzieć.

Uważam, że większość odwiedzających Dubaj decyduje się na rozważenie tych faktów na sekundę, zanim wzrusza ramionami i powiesz ‘Cóż, przynajmniej ma ładne hotele.’

Przypuszczam, że tak długo, jak możesz zrobić urocze zdjęcie przed Burj Khalifa, to nie’T naprawdę ważne, ile cierpienia dzieje się za kulisami, prawda?

Nowoczesne niewolnictwo w Dubaju - pomimo samego marketingu Dubaju jako

Nowoczesne niewolnictwo w Dubaju - pomimo samego marketingu Dubaju jako

Oświadczenie – podróżowanie Jezebel używa linków partnerskich. Oznacza to, że jeśli dokonasz zakupu na stronie, którą polecam, mogę dokonać niewielkiej prowizji bez dodatkowych kosztów.

Ty’LL Miłość

Uwagi

  1. Emma mówi 23 marca 2019 o 4:47

Są gorsze fakty, jeśli chodzi o turystykę w Dubaju. Niedawno doświadczyłem więzienia, moja historia jest’t istotna, ale historia dziewcząt, które przynoszą i kołysają jako prostytutki, jest obrzydliwe. Obejmuje składanie kwot deportacji, aresztowania za ‘prostytutki’ i proste oczyszczenie Dubaju na 2020. Czy byłbyś zainteresowany taką historią?

  • Podróżowanie Jezebel mówi 23 marca 2019 o 15:52

O rany, to’S okropny. Tak, zdecydowanie, ja’D chętnie opublikujesz post gości, jeśli chcesz napisać swoje doświadczenia? Zapraszam do wysyłania do mnie e -maila na [email protected] Jeśli ty’D lubię!

Tak, proszę kontynuuj

Widzę wiele reklam pracy dla zagranicznych masażystów w prywatnych rezydencjach VIP na skądinąd legalnych płytkach pracy. Chciałbym przeczytać artykuł o tym, co dzieje się z tymi zagranicznymi masażystami.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 11 stycznia 2020 o 14:35

Ja też wiem, że handel seksualny to wielka sprawa na Bliskim Wschodzie (jak jest wszędzie). Zakładam, że tak jest tutaj.

  • Saraha mówi 30 czerwca 2020 o 19:28

W wielu krajach Zatoki Perskiej (Kuwejt, Arabia Saudyjska itp.) Kobiety nie mogą masować mężczyzn i odwrotnie. Jednak reklamują się na stronach internetowych i mediach społecznościowych. Kobieta do mężczyzny, a nawet mężczyzn do masażu kobiet. To wszystkie prostytutki. I’usłyszałem, że będą oczywiście regularnie masować, ale ludzie, którzy przechodzą kłopoty i ryzykują ich zatrudnienie. Prawie zawsze pochodzą z biednych krajów. Istnieje również wiele prostytutek z sąsiednich krajów rozdartych wojną Syria i Jemen. Pokojówki są sprowadzane z kraju azjatyckiego i wykorzystywane jako niewolnicy seksualne za plecami rodzin. Nie mogą mówić ani odejść, ponieważ konsekwencja jest dla nich ostrzejsza. Kogo uwierzą, modlący się muzułmański Arab Zatoki Arabskiej lub jego główny z mniej konserwatywnego kraju? Powinieneś zebrać historie wszystkich i napisać artykuł… niewielu wie o tym na Zachodzie.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 30 czerwca 2020 o 23:23

Tak to’Smutne. Pewnego dnia chciałbym porozmawiać z ludźmi i zdobyć ich historie.

Szczerze mówiąc, nie chciałbym tego koncentrować się wokół rasizmu. Ale ostatnio dowiedziałem się, że firma, która płaci Afrykanów mniej pensji, podczas gdy Azjaci i inne wyścigi uzyskują znacznie więcej pensji za wykonywanie tej samej pracy. Podczas gdy ci Afrykanie biorą tylko jeden dzień co połowa miesiąca, inne wyścigi przyjmują swoje raz w tygodniu. Byłem poruszony na łzy. Nie powinno to dotyczyć ludzi’S tożsamość przez większość czasu. Ale tam’niewiele do tego, co mogę zrobić, aby pomóc. Tak smutne ��

  • Podróżowanie Jezebel mówi 8 stycznia 2021 o 16:08

To’jest tak prawdziwy. To samo dzieje się również w innych krajach; Na przykład w Azji Południowo -Wschodniej, jeśli jesteś nauczycielem języka angielskiego, zawsze otrzymasz wynagrodzenie, jeśli jesteś biały.

Myślę, że zdobycie prostytutek jest niestety sposobem na życie mężczyzn w krajach Zatoki Perskiej. Wygląda na to, że gdyby tylko młodsi mężczyźni lub niektórzy mężczyźni, którzy małżeństwem nie mieli prostytutki. To jest zbyt powszechne. Zadaj sobie pytanie, dlaczego kraj jest pełen prostytutek. W krajach takich jak Arabia Saudyjska nie ma turystów, więc oczywiste jest, że są dla Saudyjczyków. Podróżują także do ZEA i Bahrajnu, aby uzyskać prostytutki w bezpieczniejszy sposób. Jest to prawdziwy problem dla kobiet, które mają być dziewicami w momencie małżeństwa, ale prawie zawsze poślubiają mężczyznę, który nie jest dziewicą i najprawdopodobniej był z prostytutkami. Podczas gdy kobieta może zostać zabita za to, że nie jest dziewicą, a czasem nawet jeśli nie krwawi w noc poślubną. To wielki strach, ponieważ nawet wiele dziewiczych dziewcząt nie krwawi, a jeśli nie jest w niebezpieczeństwie. Na szczęście jest to głównie postawa innego pokolenia mężczyzn, którzy mają około 20 lat’s i więcej. Młodsi mężczyźni są w większości różni. Ponieważ rzeczy się zmieniają tak szybko.

  • Rats mówi 8 listopada 2020 o 6:56

Arabowie Zatoki Perskiej są skankami w krajach Zatoki Perskiej. Widzisz je na stronach randkowych

  • Carmen H. mówi 29 lipca 2021 o 15:57

Szczury to odpowiednie imię dla kogoś, kto mówi o kobietach tak, jak ty.

Właśnie spędziłem 11 nocy w Dubaju, rozmawiałem z 8 pracowników hotelu kelnerami, personelem baru itp., A nie poziom zarządzania.regularnie podczas mojego pobytu. Wszystkie mają swoje paszporty, wszystkie zarabiają 3000 ZEA miesięcznie, 750 £ miesięcznie Podatek Bezpłatny podatek od żywności i zarządu, mieszkają we własnych apartamentach, pochodzą z npelish Backround Philippines Kenia i Bangladeszu, zarabiają więcej w Dubaju, wszyscy uwielbiali swoją pracę i styl życia .Twój artykuł jest stronniczy wobec Dubaju, aby powiedzieć co najmniej

  • Podróżowanie Jezebel mówi 13 sierpnia 2019 o 10:40

I’cieszę się, że udało ci się znaleźć ludzi, którzy są’nie są traktowani jak niewolnicy (zakładając, że rozmawiali swobodnie, ponieważ większość boi się być szczery w zakresie sposobu, w jaki są traktowane). Niestety statystyki i studia z Human Rights Watch pokazują, że twoje ustalenia nie reprezentują większości. Oczywiście mój artykuł jest stronniczy, ponieważ motywacją jest ujawnienie Dubaju’S traktowanie pracowników migrujących. Jednak moje informacje pochodzą z renomowanych źródeł, w przeciwieństwie do anegdotycznych dowodów, takich jak twoje. Bardzo bym chciał, gdybyś miał rację ��

Jabłka i pomarańcze. Opisane tutaj warunki są z pewnością prawdziwe w przypadku personelu hotelu, takich jak kelnerzy, personel barowy itp.
Pracownicy budowlani to inny przypadek i nie jest dobry, chociaż jest znacznie lepszy. Obecnie stosuje się kilka zasad. Na przykład nielegalne jest zabieranie paszportu pracowników (20.000 AED grzywna) i sprawdzane są obudowy pracowników. Wiedz o firmach, które nie zdały tych kontroli, a następnie są zmuszeni do umieszczenia wszystkich swoich pracowników w hotelu, dopóki standard mieszkaniowy nie zostanie sortowany.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 22 grudnia 2019 o 14:57

Myślę, że warunki dla pracowników budowlanych są jeszcze gorsze (zrobiłem dość szczegółowy opis pracowników budowlanych). Zabieranie paszportów jest nielegalne, ale z moich badań odkryłem, że to prawo nigdy nie jest egzekwowane. Pracownicy jest również nielegalne, aby płacić własne opłaty wizowe, ale agencje rekrutacyjne i tak je płacą, a władze po prostu przymykają oczy. Niezwykle trudno jest również zająć się sprawą do sądu, ponieważ system jest przeciwko nim układany. To jest drogie, nie’mówię po arabsku lub po angielsku, a nawet jeśli w jakiś sposób udało im się z powodzeniem podjąć sprawę do sądu, szanse na orzeczenie decyzji na ich korzyść są niewielkie. Mówię to po rozmowie z pracownikiem migracyjnym w Dubaju, który miał własne bitwy prawne. To’jest naprawdę świetnie, że znasz firmy, które są pociągające do odpowiedzialności – mam nadzieję, że to trwa i że warunki dla pracowników nadal się poprawiają. Uświadomiłem sobie lepsze zakwaterowanie i widziałem zdjęcia pokazujące znacznie bardziej akceptowalne udogodnienia niż niektóre zdjęcia tutaj. Mam tylko nadzieję, że wkrótce wszyscy pracownicy będą mieli te same standardy życia, nie tylko kilka.

Paszport jest nielegalny, ale to tylko na dokumentach wciąż wielu pracodawców posiadających i utrzymujący paszport pracowników i musisz walczyć i kłócić się o swoje coroczne liście. Punkt, w którym powinieneś mieć na myśli, że narodowości europejskie mają zupełnie inną ucztę, a nawet wyższe pensje, nawet jeśli wykonują tę samą pracę.

  • Chip mówi 7 lutego 2022 o 15:50

Masz rację. Dubaj to shithole

Jeśli nie jesteś arabskimi i mężczyznami, nie masz żadnych praw w Dubaju.Będą cię zakładać.Jeśli znajdziesz się tam i z pieniędzy, właśnie otrzymałeś wyrok dożywocia.Żadnych pieniędzy, których możesz’kup wizę roboczą, jeśli możesz sobie na to pozwolić.Żadnej pracy nie ma sposobu na zarabianie pieniędzy’t płacą rachunki, których nie możesz odejść, jeśli twoje długi nie są’t zapłacony.Jesteś teraz zakładnikiem Dubaju

Dziękuję, planuję wycieczkę w listopadzie. Nie mam’Nie chcę anulować, ale ja to zrobię’Nie otrzymuj więcej takich informacji!

Nie, to nie’Trzechyłem wiele osób, które opisujesz pracę w międzynarodowych łańcuchach hotelowych, które odwołuje się. Większość tych, które są w Azji Południowej, pracuje nad budowaniem transakcji dla lokalnych firm. Zwykle nie mają odwoływania się

  • Podróżowanie Jezebel mówi 23 grudnia 2019 o 18:53

Masz rację. Dubaj to shithole

Pracowałem przez ponad 4 lata w hotelach w Dubaju, zacząłem na poziomie i dotarłem do zarządzania. Sponsorzy biorą podania, kelner’S wynagrodzenia wynosiło 1.000 do 1.3000 dirhamów miesięcznie. około 250 do 300 EUR. Zakwaterowanie to zwykle horrory nękane kokradami.
Skorumpowany system i władze publiczne na to pozwalają. Hotele zachęcają to, a ponieważ jesteśmy profesjonalistami, zachowaliśmy 5 -gwiazdkową postawę w naszych miejscach pracy. Stąd po prostu nie’Nie wspominaj o tym naszym klientom.
Nawiasem mówiąc, jeśli wspomniemy, a słowo trafimy do kierunku hotelu, zostalibyśmy natychmiast zwolnieni (co, nawiasem mówiąc, jedynym sposobem na opuszczenie kraju bez żądania ponownego zapłaty pensji co najmniej 3 miesięcy wynagrodzenia w “Koszty rekrutacyjne”)

  • Podróżowanie Jezebel mówi 7 lipca 2020 o 18:50

I’tak przykro mi, że to ci się przydarzyło. Dziękuję bardzo za podzielenie się tutaj swoimi doświadczeniami, aby ludzie nie’T muszę tylko wierzyć na słowo – myślę, że bardzo ważne jest, aby ludzie usłyszeli doświadczenia ludzi, którzy przez to przeszli. Czy byłbyś otwarty na udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania za pośrednictwem poczty elektronicznej, które mogę umieścić w innym poście?

  • Rechal mówi 27 września 2021 o 11:08

Porozmawiaj o pracownikach domowych, dziewczyny cierpią w Dubaju, a niektóre są zabijane, możesz’nawet zgłaszaj się na policję, a oni cię słuchają, odkąd się nie’rozmawiam tam język, a na dodatek, twój czarny, może oni’Nie słuchajcie cię, te pple naprawdę nas niepokoi

  • Podróżowanie Jezebel mówi 27 września 2021 o 12:45

Planuję również zbadać ten problem. I’tak przepraszam, że jesteś w tej sytuacji ��

Cześć, musisz być stronniczy dla Dubaju’nie zdaje sobie sprawy z warunków pracy niewolników i po prostu wybierania informacji, które lubisz. Po prostu obejrzyj wideo z wice i innych filmów dokumentalnych w Dubaju z Dubaj’K konie mają lepsze warunki niż ludzkie robotnicy. Wszystko to, co jest tutaj podane w artykule, mają swoje wiarygodne źródła. Czy jesteś po stronie z operatorami?

Dzięki za artykuł. Nasz taksówkarz tutaj w Dubaju (jesteśmy tu przez 3 dni) powiedział nam, że pracownicy budowlani robią więcej – 12Hpd, 7dpw dla około 1200 AED i wracaj do domu raz na 2 lata. Robi znacznie lepiej jako taksówkarz; działa 10 m na 12 “na prowizji” 6DPW, 12 godzin dziennie, dzieląc swoją jednostkę 1BR z 3 innymi z jego wioski w Pakistanie, jednocześnie wspierając swoją rodzinę. Tymczasem budynki idące wszędzie są zasadniczo puste, bardzo trudno jest wiedzieć, co z tego wszystkiego, ale ogólnie jest coś niepokojącego i fałszywego w Dubaju

  • Podróżowanie Jezebel mówi 30 grudnia 2019 o 12:28

To’Dobrze, że wydaje się, że twój taksówkarz jest lepszy. Mam nadzieję, że uda mu się odesłać wystarczającą ilość pieniędzy, aby wkrótce mógł wrócić do swojej rodziny! Tak, Dubaj wydaje się niesamowicie fałszywy, zgadzam się.

Dziękujemy za podniesienie świadomości. Odwiedziłem w tym roku Dubaj. Wszystko jest w bardzo dobrej formie, ale czułem się bardzo niewygodny, chociaż nie mam pojęcia, dlaczego.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 7 lipca 2020 o 18:46

Prawdopodobnie miałeś skłonność, że wszystko nie było tak, jak się wydawało. Dziękuję ��

Przyjaciel urodził się w Dubaju indyjskich rodziców inżynierii. Nauczyłem się dużo z nimi rozmawiać. 1) Nikt nie może być obywatelem ZEA, chyba że pochodzą z rodziny królewskiej. 2) Cudzoziemcy nie mogą tam kupować nieruchomości 3) Imigranci mogą przenieść się tylko do ZEA w wieku od 20-60 lat. Po 60. roku życia musisz opuścić kraj. (Zgaduję, że’jest jednym ze sposobów, aby nie musieć radzić sobie z wyzwaniem opieki nad starszymi.)

  • Podróżowanie Jezebel mówi 22 października 2019 o 13:41

Więc ktoś mógł pracować w Zjednoczonych Emiratach Arabskich przez 40 lat i przyczynić się do swojej gospodarki, ale gdy tylko ukończy 60 lat.

“Przyjaciel urodził się w Dubaju indyjskich rodziców inżynierii. Nauczyłem się dużo z nimi rozmawiać. 1) Nikt nie może być obywatelem ZEA, chyba że pochodzą z rodziny królewskiej. 2) Cudzoziemcy nie mogą tam kupować nieruchomości 3) Imigranci mogą przenieść się tylko do ZEA w wieku od 20-60 lat. Po 60. roku życia musisz opuścić kraj. (Zgaduję, że’jest jednym ze sposobów, aby nie musieć radzić sobie z wyzwaniem opieki nad starszymi.)” Chyba minęło trochę czasu, odkąd rozmawiałeś z tymi ludźmi, ponieważ żaden z twoich 3 punktów nie jest już prawdziwy.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 22 grudnia 2019 o 14:58

To’Dobrze wiedzieć!

Byłem w Dubaju, od jednego dnia postój w locie Emirates. Pewnego dnia wystarczyło. Rozmowy z pracownikami hotelu, taksówkarzy i sprzedawcami sklepów ujawniają, że większość odwiedzających wygrała’spotykaj się z samotnym obywatelem ZEA podczas ich pobytu. ZEA zleciło cały swój kraj, nie dając rezydentom żadnych praw. Co więcej, Dubaj jest po prostu nudny. Każda atrakcja to sztuczka, najwyższy budynek, największe centrum handlowe, fałszywe wyspy, skoki spadochronowe i narciarstwo. Tam’S nie, tam.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 30 grudnia 2019 o 12:26

Zgadzam się, ledwie nikt odwiedzający Dubaj będzie wchodzić w interakcje z żadnymi emiratami. I tak, zgadzam się z tym, że jest nudne, nawet bez wszystkich problemów związanych z prawami człowieka’T w ogóle mi apeluj!

Byłem w Dubaju z rodziną od 3 dni, ponieważ na początku tego roku. Zanim go dostaliśmy, czytałem i dużo obserwowałem o jego megaproject. Miałem wrażenie Burj Khalifa i innych budynków, dopóki nie w drodze do domu jeden mężczyzna na lotnisku powiedział mi o tysiącach zgonów wśród pracowników budowlanych. Czy to prawda? Podejrzewam, że oficjalna liczba jest zaniżona. Najpierw nie mogłem’T wierz w to, co powiedział, ale kiedy wróciłem do domu, zacząłem czytać i szukać więcej faktów i historii w Internecie. Natknąłem się na mnóstwo artykułów i filmów pokazujących ciemną stronę Dubaju. Im więcej czytałem, tym bardziej byłem zdenerwowany. Historie były przerażające. Jednak ci pracownicy są w beznadziejnej sytuacji. Mogę’Wyobraź sobie, ilu z nich złapało pułapkę. Nie mam’Nie wiem, w jaki sposób możemy im pomóc w odzyskaniu wolności. Jedyne, co mogę zrobić, to mówić ludziom, czego doświadczyłem i nauczyłem się. Jak byłem podekscytowany przed wizytą w Dubaju, teraz wracam do domu’m Totaly zniesmaczony setkami swoich scyscraperów i super projektów. Uświadomiłem sobie, że miliardy dolarów spędzają każdego roku tylko po to, by zwiększyć poczucie własnej wartości Milnowce.
Wykonujesz pracę z jedzeniem. Jeśli masz artykuły lub filmy dokumentalne, daj mi znać. I’chciałbym ich używać do rozprzestrzeniania się wśród moich przyjaciół i rodziny.
Serdeczne pozdrowienia

  • Podróżowanie Jezebel mówi 24 stycznia 2020 o 12:09

Dziękuję bardzo za dbanie o to. Tak wielu ludzi podróżuje do Dubaju i widzi rzeczy, o których mówisz, a potem wracają do domu i po prostu Don’T Care. Tak, śmierć pracowników budowlanych jest prawdziwa. Napisałem kolejny artykuł na ten temat, który można znaleźć tutaj, a kolejny o tym, że robotnicy umierają w Kataru, budując tutaj stadiony Pucharu Świata.

Może kraje takie jak Indie, Pakistan i inne, z których ci pracownicy powinni zaangażować się w walkę o swoje ludzi. Zabranie każdego jest nielegalne’paszport, ponieważ należy do rządu kraju, który jest obywatelem.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 8 stycznia 2021 o 16:01

Angażują się; Możesz Google ruch bojkotu ZEA, aby zobaczyć, jak Indie buntują się z tym.

Przepraszam, ale czy możesz pokazać nam dowody wszystkich rzeczy, które napisałeś i powiedziałem, że to’Naprawdę trudno uwierzyć w to, co mówisz bez żadnych wystarczających dowodów i tak’Saża się w Dubaju lub powinien powiedzieć całe Zjednoczone Emiraty Arabskie.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 3 marca 2020 o 21:44

Źródła, które użyłem, są połączone.

Kilka komentarzy odpowiedzi na Twój artykuł brzmi jak pochodzący od osób pracujących dla rodziny królewskiej UEA. Nigdy tam nie byłem ani też. Turystyka etyczna jest najlepszym podejściem na wakacje. Zawsze zadawałem sobie pytanie, jak na palenisku może być miejsce, w którym buduje tak wiele bardzo drogich rzeczy bez wykorzystywania pracy i prawa? Ręka pełna miejsc w tym regionie jest rządzona przez teokrację lub jakąś dyktaturę, która dotyczy korupcji i ignorowania praw i praw człowieka. Bardzo dziękuję za artykuł i linki podane do weryfikacji. Rozpowszechnię to słowo o ciemnej stronie Dubaju. Deathbai nigdy mi nie spodobał.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 7 marca 2020 o 14:26

Dziękuję bardzo za komentarz, nie mogłem się bardziej zgodzić.

Ludzie idą do tego kraju, wyobrażając sobie, że to jest “bajka” kraj i mam nadzieję, że znajdzie lepszą przyszłość, ale rzeczywistość są naprawdę różne. Nie zawsze ich plany mają się spełnić, to’jest to prawda, ale każdy ma swój własny sposób… doskonały artykuł. Ciekawe komentarze! Dzięki za udostępnienie!

  • Podróżowanie Jezebel mówi 9 czerwca 2020 o 18:05

Nie mam’t Zgadzam się, że każdy ma być wykorzystywany i przejść niewolniczą pracę, ale zgadzam się, że ludzie postrzegają ZEA jako miejsce, w którym są sny’T. Dzięki za skomentowanie ��

Czy ktoś tutaj może pomóc mojej sytuacji? Potrzebuję dobrej porady w mojej sytuacji

  • Podróżowanie Jezebel mówi 16 czerwca 2020 o 17:28

Cześć, co’źle?

Dziękuję, że mi odpowiedziałeś, panno Jezebel �� Uwielbiam pracę, którą wykonujesz. To bardzo ważne, aby ujawnić, co faktycznie dzieje się w miejscach turystycznych. Miałem nadzieję, że rozpoczęcie turystyki w Arabii Saudyjskiej rzuci światło na okropne warunki dla kobiet i pracowników, ale widząc, jak wszyscy przeoczają Dubaj, nie czuję się tak pewny siebie. Dalej rób to co robisz! Mam nadzieję, że pewnego dnia prawa ludzi na Bliskim Wschodzie dogoni wszystkich innych..

  • Podróżowanie Jezebel mówi 1 lipca 2020 o 12:54

Bardzo dziękuję! Tak, też to miałem nadzieję, ale nie’T mieć duże nadzieje. Miałem chorobę, widząc, że wpływowi promujący Arabię ​​Saudyjską jako wspaniałe bezpłatne miejsce do przejścia bez rozwiązywania problemów z prawami człowieka.

Hej, dostałem tak wiele treści wiadomości ACC na twój temat, czy pozwolisz mi dla ciebie postać gościnnego?

  • Podróżowanie Jezebel mówi 16 lipca 2020 o 15:58

Nie mam’t zwykle akceptuj posty gości, ale możemy porozmawiać. Proszę o przesłanie e -maila [email protected]

Ta sytuacja jest o wiele bardziej przerażająca, gdy widzisz ją nagich oczami. Absolutnie nie można tego zaprzeczyć. Chciałabym tylko coś, co moglibyśmy z tym zrobić. I Haven’Nie widziałem wielu zbiórki pieniędzy lub petycji. Nie mam’nie sądzę, że albo sformułowałby z powodu autokracji w tym miejscu, ale w tym momencie, ale myślę, że to’jest warte podniesienia świadomości.

Ta sytuacja jest o wiele bardziej przerażająca, gdy widzisz ją nagich oczami. Absolutnie nie można tego zaprzeczyć. Chciałabym tylko coś, co moglibyśmy z tym zrobić. I Haven’Nie widziałem wielu zbiórki pieniędzy lub petycji. Nie mam’nie sądzę, że albo sformułowałby z powodu autokracji w tym miejscu, ale w tym momencie, ale myślę, że to’jest warte podniesienia świadomości.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 29 lipca 2020 o 15:40

Nie mam’nie sądzę, że albo zadziałaby, niestety. Najlepsze, co mogę zrobić jako jednostka, to starać się nadal podnosić świadomość i mieć nadzieję, że więcej ludzi mądrze.

Uważam za hipokrytyczne, że ty’Krytykowanie współczesnego niewolnictwa w Dubaju, jednocześnie promując produkty z Amazon! Sposób, w jaki Amazon traktuje swoich pracowników, jest również wyzyskujący i podobny do nowoczesnej formy niewolnictwa. To’Zawsze jest dobry do krytykowania łamania praw człowieka, ale nie, gdy całkowicie ignorujesz podobne nadużycia w krajach zachodnich, w tym w USA i Wielkiej Brytanii. Ta jednostronna krytyka karmi islamofobię i rasizm.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 29 lipca 2020 o 15:30

Amazon jest na pewno wyzysku i jest na mojej liście przyszłego postu. Nie zrobiłbym’Nie koniecznie porównaj tego z niewolnictwem, który widzisz w Dubaju. Chociaż słyszałem o nadmiernych godzinach pracy i tym podobnych, Haven’Słyszałem o skonfiskowanych paszportach, pracownicy są prawnie związani z Amazonem z systemem takim jak system Kafala itp. Musimy być bardzo ostrożni, gdy omawiamy ten temat i upewnić się, że rozróżniamy wykorzystanie siły roboczej od faktycznego niewolnictwa. Myślę, że oskarżenie mnie o rasizm i islamofobię jest łatwym i tanim ujęciem.

  • Hipokistedetector mówi 11 września 2020 o 12:39

Więc to’jest w porządku, kiedy z tego skorzystasz? Heh!

Wielu emigrantów jest winnych braku wystarczającej wiedzy na temat prawa pracy w Dubaju. Twój pracodawca lub koledzy mogli cię trochę poprowadzić, ale powinieneś je w pełni zrozumieć, aby zapewnić trwałe i udane zatrudnienie tutaj.
Jest to prawo federalne, które dotyczy wszystkich, niezależnie od ich narodowości w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Urzędnicy, rolnicy, siły bezpieczeństwa oraz personel federalny i lokalny są jedynymi wyjątkami.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 23 sierpnia 2020 o 23:55

Tak, żałuję, że ludzie byli w pełni świadomi swoich praw i wszystkich przepisów, zanim przybyli do Dubaju ��

Cześć, jak mogę się z tobą skontaktować? I’M badani na ten temat podobny do tego, co opublikowałeś, a twój artykuł był wielką pomocą! To’trudno znaleźć artykuły, w których ludzie są tak gotowi do omówienia powyższych problemów. Chciałbym dalej omawiać lub zrozumieć więcej. Sara

  • Podróżowanie Jezebel mówi 20 września 2020 o 19:13

Cześć, możesz wysłać mi e -mail w [email protected] :)!

Czy prosisz odwiedzających, aby nie chodzili do USA, ponieważ uwielbiają bombardować inne kraje, zabijając tysiące kobiet i dzieci, czy też to tylko Arabowie, którzy popełniają nadużycia praw człowieka? Czy prosisz ich również, aby nie odwiedzali Izraela za to, co robią z Palestyńczykami? Czy to tylko muzułmanie? Tak źle, jak to może się dzieje z pracownikami w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, * chętnie * przychodzą do kraju – tego samego nie można powiedzieć o ofiarach krajów, o których wspomniałem.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 6 grudnia 2020 o 18:03

Wow, ty’czyni to rasę/religię? Kupa śmiechu. Właściwie dużo piszę o innych krajach, szczególnie jeśli chodzi o nowoczesne niewolnictwo. Ale przypuszczam, że to nie’T Pasp -to twojej narracji ��, a pracownicy mogą chętnie wejść do kraju, ale nie chętnie wchodzą w niewolnictwo. Co za śmieszny argument.

  • Jack mówi 7 grudnia 2020 o 7:55

Nie zrobiłeś’t Odpowiedz na moje pytania. Czy mówisz ludziom, aby zbojkotowali USA i Izrael za ich ciągłe zbrodnie przeciwko ludzkości, które są znacznie większe niż to, co dzieje się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich? A może powinniśmy zbojkotować Wielką Brytanię za ich rekord nowoczesnego niewolnictwa? “Nowoczesne niewolnictwo: co najmniej 100 000 ofiar w Wielkiej Brytanii to obywatele brytyjski”. Chcę tylko wiedzieć, co’S twój miernik “Warto bojkot” nadużycia praw człowieka, ponieważ wydaje się, że podejrzanie obejmuje tylko kraje niezachodnie.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 7 grudnia 2020 o 11:10

Izrael ISN’T A Western Country, więc ja’Jestem pewien, że radzę ludziom, aby bojkotowali Izrael, to byłoby to tylko odpowiadające twojej narracji �� Urażam się nawet na te pytania, ponieważ twój argument jest po prostu klasyczny ‘A co zzmem,’ Dokładnie jak ludzie, którzy mówią ‘Wszystkie życie ma znaczenie’ Kiedy biorąc na czarne życie ma znaczenie i ludzi, którzy mówią ‘A co z międzynarodowymi mężczyznami’S. Dzień?’ na międzynarodowe kobiety’S. Dzień. Fakt, że skoczysz do ‘Ale co z krajami XYZ?’ Lub ‘To musi być uleganie rasy/religii’ jest co najmniej zniechęcające, gdy jest to artykuł o niewolnictwie na masowej skali, w kraju, w którym 7.8 milionów ludzi jest migrantami o niewielkich lub żadnych prawach, a 90% siły roboczej składają się z indyjskich, Bangladeszu i pakistańskich pracowników, którzy mają paszporty skonfiskowane i żyć jako niewolnicy w systemie mającym na celu umożliwienie tego (Kafala, lub ‘Sponsoring’ system). Jednakże, ja’LL Humor You. Nie, nie zachęcałem ludzi do bojkotu USA, Wielkiej Brytanii lub Izraela. Bojkotowanie całego kraju to ogromna rzecz, której nie należy lekceważyć, więc zasugerowałem to tylko w dwóch przypadkach – Zjednoczone Emiraty Arabskie i Korea Północna. Te pierwsze, ponieważ niemożliwe jest odwiedzenie ZEA i nie jest bezpośrednio przyczyniający się do współczesnego niewolnictwa (popyt na więcej hoteli stwarza zapotrzebowanie na bardziej eksploatowalne pracowników, większość pracowników hotelu jest ofiarami współczesnego niewolnictwa, pracownicy domowi są niewolnikami, pracownicy seksualni są częściej niż nie ofiarami handlu ludźmi… Wspieranie. mieszkańcy Korei Północnej. Nie prosiłem ludzi, aby bojkotowali całą Wielką Brytanię, ponieważ niewolnictwo w Wielkiej Brytanii różni się znacznie od niewolnictwa w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Ponownie – 90% siły roboczej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich to migranci z Azji Południowej, z których większość jest wykorzystywana i nie jest w stanie odejść. W Wielkiej Brytanii gorącymi punktami nowoczesnego niewolnictwa są myje samochodowe i salony paznokci. Napisałem artykuły o obu tych rzeczach i zachęcałem ludzi do bojkotu takich placówek. Napisałem również większy artykuł na temat handlu ludźmi w Wielkiej Brytanii, który obejmuje handel seksualną, przymusowe małżeństwo, przymusową pracę i wymuszone żebranie, a także wskazówki, jak dostrzec te rzeczy i które organizacje skontaktować się z. W rzeczywistości ofiary myjni samochodowych i salonów paznokci zostały na ogół uwolnione po tym, jak członkowie społeczeństwa stają się zainteresowani i zgłaszają swoje podejrzenia władzom (patrz moje artykuły dotyczące statystyk i źródeł), a zatem zwiększenie świadomości wśród społeczeństwa jest rozwiązaniem, a nie bojkotować kraju. Podnoszenie świadomości w Zjednoczonych Emiratach Arabskich nie jest opcją, ponieważ rząd jest współwinny – jedynym sposobem, w jaki możemy wywołać zmianę w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jest głosowanie z naszymi portfeli i odmawianie wydawania tam pieniędzy, dopóki wszystko się nie zmieni. Ostatnia rzecz jak ja’Jestem ciekawy czegoś – ty’Zdecydowanie sugerując w twoich komentarzach, że jestem anty-muzułmaninem, anty-arabską, anty-POC itp. I okej, skrytykowałem ZEA, więc jeśli to czyni mnie rasistą, to na pewno, ja’Myślę, że rasistka. Wydaje się jednak, że brakuje ci tego, że tak, mogę krytykować państwo Zatoki Perskiej z rządem islamskim, ale kim są ludzie, których staram się pomóc? Hindusi, Pakistańczycy, Bangledeshis… żaden z nich biały, żaden z nich western, a większość z nich jest muzułmanin. Kiedy weźmiesz to pod uwagę, twoja implikacja wydaje się nieco tracić swoją wagę. Mam nadzieję’ve wyjaśnione rzeczy ��

  • Jack mówi 7 grudnia 2020 o 16:24

Nie dostarczasz nigdzie w pobliżu wystarczających dowodów, aby twierdzić, że * większość * personelu hotelu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich to niewolnicy. Nawet raporty, które cytujesz od HRW i innych, nie twierdzą. Dochodzenie, które przytoczyłeś przez Fair Action, przyjęło wielką sumę * 3 * hoteli i to’s z 2015 roku. Ponadto, w przeciwieństwie do Korei Północnej, są to prywatne firmy. Mówisz, że rząd jest współwinny, pomimo przekazywania wielu reform na przestrzeni lat. Ci, którzy mieszkali w Dubaju, nie potwierdzają tego ponurego obrazu. Gdyby to prawda, że ​​* większość * ludzi jest traktowana okropnie, wiadomość o tym oczywiście dotarłaby do tych krajów i by nie’t. To z pewnością nie’Twierdzić, że nie ma poważnych problemów – są, a rząd mógł i powinien zrobić więcej. To jest powszechny problem wśród zachodnich krytyków – to’nie to, że nie krytykują własnych krajów – to’S, że w tych przypadkach’po prostu podkreślone jako “problemy” Lub “złe decyzje” które należy rozwiązać (patrz “Etyka odwiedzania Dubaju” Dla podróżnika, który to rozpoznaje). Podczas gdy kraj niezachodnich z problemami, pomimo wielu dowodów na zaangażowanie w reformy, jest anulowany hurtowo jako barbarzyński, zacofany itp. To, czy twoja intencja jest rasistowska, czy nie, nie jest dla mnie decydowanie, ale tam’bez wątpliwości, że ty’zinternalizował ten pogląd na świat, podobnie jak wielu twoich ludzi z Zachodu. A jeśli uważasz, że można’Bądź rasistą, mając troskę o innych, szukając białego zbawentuzmu.

Ci, którzy tam mieszkają, nie potwierdzają tego ponurego obrazu? Może nie ludzie z Zachodu, którzy lubią bezdenne brunche i designerskie zakupy, ale skontaktowało się ze mną kilka ofiar niewolnictwa w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jeden mężczyzna urodził się w Salwadorze, wychowany w Stanach Zjednoczonych i poszedł do pracy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich jako inżynier oprogramowania. Opisał przerażające warunki, które przeżyli on i jego współpracownicy, opisując firmę jako ‘SPRAWEZT SWEWSHOP,’ i mówienie, że on ‘pomyślał, że on’D zobaczył to wszystko’ w Salwadorze, ale jego kraj ojczysty nie miał nic na Dubaju. Wyjaśnił mi beznadziejny system prawny i biurokrację, które są układane przeciwko cudzoziemcom, którzy chcą szukać sprawiedliwości (na przykład zapłacenie za swoją pracę, odzyskiwanie paszportów itp.). W ten sposób opisał system sądów: “Kiedy byłem niesprawiedliwie rozwiązany, postanowiłem pójść do sądu, aby złożyć sprawę przeciwko firmie. Wkrótce zdałem sobie sprawę, że system sądów w Dubaju jest głównym powodem, dla którego nie ma prawa pracy dla pracowników migrujących w Dubaju. Mam zamiar pójść do sądu 25 lutego i reprezentuję siebie. Dubaj nie zapewnia żadnych bezpłatnych ani tanich prawników. Biurokracja sprawia, że ​​złożenie roszczenia jest kosztowne, musisz zapłacić najwyższej klasy za tłumaczenia arabskie. A sprawy trwają wieczność, to nie jest wypadek, ale celowo opaść pracowników. We własnej ocenie nie warto iść do sądu w Dubaju, jeśli nie szukasz więcej niż 30 000 $. Prawnik będzie kosztował co najmniej 3000 USD, a oni nie’t w większości prac nad prowizjami. Wiem, że najprawdopodobniej stracę swoją sprawę w tym systemie żartów w Dubaju. Ale pomimo braku wiary idę do sądu, aby udokumentować i pisać o moim doświadczeniu. Chciałbym ostrzec pracowników migrujących z Ameryki Łacińskiej, aby byli świadomi sytuacji pracy w Dubaju. Większość z nich nie jest profesjonalna taka jak ja, więc najprawdopodobniej zniosą gorsze warunki.” Poinformował mnie, że nie tylko niewolnictwo jest endemiczne w branży budowlanej i hotelarskiej, ale także w pracy biurowej, takich jak jego. To jest norma. Szczegółowo opisał liczne próby samobójcze (i ukończenia) osób, z którymi pracował. Słuchałem również 3 -minutowego nagrywania głosu, które krążyło wokół WhatsApp – to mężczyzna’S Uwaga samobójcza. Pracował tam dla Big Airline Company – nie na placu budowy lub sweathop, ale jedną z najbardziej luksusowych linii lotniczych na świecie – i był tak zmęczony wykorzystywaniem, że skoczył z budynku. Osobiście słuchałem nagrania. Na szczęście mężczyzna przeżył, ale wyraźnie wyjaśnił w swoim głosie, zauważ, jak okropne były warunki dla niego i jego własnych kolegów. Wysłano mi również kopie e -maili, w których Emirates Airlines zagrażały postępowaniu prawnym przeciwko każdemu, kto rozmawiał z prasą o tym ‘wypadek.’ Mężczyzna z Salwadoru, o którym rozmawiałem, powiedział mi również o tym, że o pracownikom domowym w Dubaju: “Ale najgorsze, jakie widziałem własnymi oczami, przydarzyło się bardzo niewinnej 20 -letniej dziewczynce z Wenezueli. Po tym, jak zaprzyjaźniłem się ze zastępcą Wenezueli, pewnego dnia poprosił mnie, abym służył jako tłumacz w więzieniu dla tej dziewczyny, która mówi tylko po hiszpańsku. Przyjechała do Dubaju, aby pracować jako pokojówka dla arabskiego faceta pracującego dla policji. Facet ją zgwałcił i zaszła w ciążę. Zamiast go pójść do więzienia, dziewczyna została oskarżona o nielegalny seks, ponieważ nie była mężatką. Ambasada wenezuelska nie była w stanie jej natychmiast uwolnić. Myślę, że spędziła 3 miesiące w więzieniu, zanim została deportowana. Poszła do więzienia razem ze swoim 1 miesiącem dziecka. Czułem się zniesmaczony, by służyć jako tłumacz, który musi obserwować, jak karmi ją piersią.” O wyścigach wielbłądów miał to do powiedzenia – “Kilka razy poszedłem oglądać wyścigi wielbłądów i pomyślałem, że są fajne. Myślałem, że dżokeje wielbłądów są krótkimi mężczyznami, podobnie jak dżokeje koni na całym świecie, zwykle są małe i lekkie. Nie miałem pojęcia, dopóki nie obejrzałem załączonego filmu na YouTube, że dżokejowie są dzieciami w wieku poniżej 10 lat. Są w zasadzie niewolnikami, którzy zostali oddzielone od rodziców.” Następnie powiedział – ” Widziałem wiele kultur i krajów. Ale jak dotąd, tylko w Dubaju widziałem prawdziwe niewolnictwo. W Ameryce Łacińskiej występuje ubóstwo i wykorzystanie pracy, ale biedni ludzie lepiej jest. Tylko w Dubaju widziałem pracodawców konfiskujących twój paszport, nie płacą pracownikom przez sześć miesięcy z rzędu i zmuszając ich do pracy 12 godzin 7 dni w tygodniu na słońcu na zewnątrz. Życzę, aby media poinformowały Amerykanów z Ameryki Łacińskiej w Dubaju’nie przyjdź tutaj i bądź w pełni zaskoczony. Rozmawiałem z moimi byłymi współpracownikami, ale oni albo są zbyt przestraszeni, a może po prostu zaakceptowali, że niewolnictwo jest złe, ale nic nie można z tym zrobić. Życzę też, aby niewolnictwo w Dubaju nie rozprzestrzeniło się na powierzchnię biurową. Niewolnictwo w Dubaju było domeną pokojówek i migrantów budowlanych. Ale stopniowo niewolnictwo to rozkłada’macka dla inżynierów oprogramowania i zawodów prawników.” Wymieniliśmy więcej niż kilka e -maili, każdy z nich co najmniej około 1000 słów, ale dostajesz sedno. Ale proszę, powiedz mi więcej o tym, jak ci, którzy mieszkają w Dubaju, nie potwierdzają tego ‘ponury obraz.’ Wiem dokładnie, czym jest biały saviourism, i uważam za niezwykle obraźliwe, że używasz tutaj tego terminu, a także uważam za bardzo obraźliwe, że przyjmujesz założenia, że ​​zinternalizowałem rasizm/islamofobię, ponieważ postanowiłem przynieść świadomość horroru w Zatoce Perskiej (i tak, napisałem o Kataru, i to z powodu ludzi takich jak ja, tworząc ludzkie prawa, a także wzywając się do tego, że Comcatt of the World Pucha Olblish System Kafala – jeśli nikt nie stworzył o tym sceny, nie byłoby obietnic do reformy). Spędziłem lata, używając moich różnych platform, aby podnieść świadomość współczesnego niewolnictwa we wszystkich jego formach, i odmawiam uciszenia tylko dlatego, że krytykuję stan nie zachodni. Aha, i wreszcie, jeśli wierzysz, że ludzie po prostu ‘by’Nie przyjdź’ do Dubaju, gdyby wiedzieli coś o warunkach tam, musisz wiele do nauczenia się o świecie. Zdesperowani ludzie podejmą ryzyko. Błagam o badanie handlu seksualnego, szczególnie w Europie. Młode kobiety z wiejskiej Mołdawii wiedzą dobrze, że ‘gospodyni’ Praca w Niemczech, że oni’Widziane reklamowane może być frontem współczesnego niewolnictwa, ale i tak reagują na reklamę, ponieważ są zdesperowane. Ten sam powód, dla którego moi albańscy przyjaciele zaryzykowali swoje życie przybywając do Wielkiej Brytanii z tyłu ciężarówki, zaledwie kilka tygodni po śmierci 39 wietnamskich migrantów, robiąc dokładnie to samo. I Shan’Nie odpowiadaj ponownie, ponieważ myślę, że zeznania człowieka, którego podzieliłem się z tobą, powinno mówić sam za siebie. Dobry dzień dla ciebie ��

Re: Pracownicy hoteli i moje nie mają źródeł – możesz przeczytać ten komentarz Brumagris, który tutaj kopiuję i wklejam, chociaż jest w wątku, jeśli ty’D chciałbym zobaczyć oryginał. “Pracowałem przez ponad 4 lata w hotelach w Dubaju, zacząłem na poziomie i dotarłem do zarządzania. Sponsorzy biorą podania, kelner’S wynagrodzenia wynosiło 1.000 do 1.3000 dirhamów miesięcznie. około 250 do 300 EUR. Zakwaterowanie to zwykle horrory nękane kokradami.
Skorumpowany system i władze publiczne na to pozwalają. Hotele zachęcają to, a ponieważ jesteśmy profesjonalistami, zachowaliśmy 5 -gwiazdkową postawę w naszych miejscach pracy. Stąd po prostu nie’Nie wspominaj o tym naszym klientom. Nawiasem mówiąc, jeśli wspomniemy, a słowo trafimy do kierunku hotelu, zostalibyśmy natychmiast zwolnieni (co, nawiasem mówiąc, jedynym sposobem na opuszczenie kraju bez żądania ponownego zapłaty pensji co najmniej 3 miesięcy wynagrodzenia w “Koszty rekrutacyjne”)”

Wow Jack, brzmisz jak masywna torba!! Czy byłeś kiedyś w Zjednoczonych Emiratach Arabskich lub tam mieszkałeś? Mam i wszystko w tym artykule jest poprawne. Dlaczego emigranci, które nie są niewolnikami, nie mówią? Cóż, wolność słowa nie jest tak naprawdę, telefony są monitorowane, mają największą z największych sieci kamer nadzoru i zostaniesz deportowany, jeśli wyjdziesz z linii.
Horrory, które zdarzają się w Dubaju, są wyraźnie poza twoim małym mózgiem, a może ty’po prostu patrząc na filtr okularów w kolorze różowym w Dubaju?!

  • Podróżowanie Jezebel mówi 11 lutego 2021 o 15:22

Lol, ja’Zgadam cię’z Wielkiej Brytanii, które były pionierem masowego nadzoru i posiadania kamer wszędzie i jest znane z tłumienia wolności słowa. Sądy właśnie orzekły, że Wielka Brytania’S GCHQ naruszył prywatność poprzez nadzór masowy i przechwytywanie komunikacji. mam nadzieję, że Ty’Walka o wydanie Juliana Assange’a, który poinformował o zbrodniach twojego rządu. Dlaczego obywatele Wielkiej Brytanii nie wypowiadają się?? Och, prawda, oni’Zbyt zajęty byciem rasistą dla Meghan Markle i rzutowania ich przestępstw w innych krajach.

Wiem bardzo dobrze Dubaj, a sytuacja jest mniej więcej, jak opisałeś. Istnieją pewne różnice dotyczące życia zawodowego, między krajami Zatoki Perskiej. W zależności od pola roboczego, turystyki, przemysłu, konstrukcji, handlu itp.. Kuwejt jest zdecydowanie lepszy, Oman też. Rozumiem, że pensje są niskie w porównaniu z krajami zachodnimi, ale alternatywy w wielu krajach są najgorsze niż tam. Racjonalnie myśląc, wielu pracowników jest w stanie wysyłać pieniądze do swoich krajów lub zaoszczędzić pieniądze, prawda, to mało pieniędzy, ale w krajach pochodzenia mają wartość. Nie mam’Nie pamiętam dobrze, ale statystyki dotyczące filipińskich pracowników stwierdziły, że średni pobyt za granicą, wynosił około 7/10 lat i pozwoliła im wrócić do domu, z dobrą sumą pieniędzy wystarczającej do dobrego życia lub założeniem małych firm. Dużo podróżuję, do pracy w produkcji środowisk, do wielu krajów świata, szczególnie w wielu krajach wschodzących, Afryce, Dalekim Wschodzie, w Ameryce Środkowej, krajach Balcan, a sytuacja nie różni się od opisanej. Istnieją również sytuacje bardzo podobne, w wielu krajach zachodnich. I’M Włoski i wiem bardzo dobrze, że we Włoszech, szczególnie w regionach południowych, wielu Afrykanów i pracowników Europy Wschodniej, pracujących w gospodarstwach, kilkadziesiąt godzin dziennie za 15/20 € dziennie i mieszkając w slumsach, płacąc czynsz i jedzenie, bez wody i bez podstawowych usług higienicznych. Jak wiecie, w bogatych krajach koszty utrzymania są bardzo drogie. Mniej sytuacji granicznych, w wielu krajach europejskich. To są globalizacji, a sytuacje te nie są łatwe do pokonania, dopóki wiele osób na całym świecie nie będzie prosi o produkty i usługi po coraz niższych cenach. Szczerze mówiąc, globalizacja przyniosła 500 milionów ludzi na całym świecie, wychodząc poza biedność. Ja nie’ Chcesz powiedzieć, że to prawda, ale droga wciąż jest długa, aby dotrzeć do dobrych warunków życiowych wszędzie.

Pouczające, dzięki za informacje

Myślałem, czy “prawdziwy” Zło są tylko miejscowymi? Jest ich tylko kilka. Są mniejszością we własnym kraju. W każdym razie, dlaczego myślę, jeśli rzeczywiście są naprawdę złe w tym scenariuszu? Lub po prostu zdarzyło się, że w tym miejscu gromadzą się różne rodzaje zła? Widzisz, że lokalny bogaty facet często ma tak wiele firm i powierzają to innym. Zobaczysz różne narodowości w najwyższym kierownictwie i pomimo przepisów, prawie mogą zrobić wszystko, co chcą, chyba że ktoś narzeka, że ​​będzie miał kłopoty. Należę do dużej firmy i otrzymujemy e -mail z naszej centrali, ale na końcu każdego e -maila stwierdza, że ​​szef każdego działu ma uprawnienia do podjęcia decyzji. Daje im szansę ssać, jeśli chcą. Udowodnić, że mogą przynieść dobre wyniki bez względu na wszystko. Czy właściciele naprawdę wiedzą, co się dzieje na ziemi? Albo są nieświadomi, albo chętnie przymocą oczy, o ile cel zostanie osiągnięty *pieniądze *? Stany kontraktowe powinniśmy pracować 40 godzin tygodniowo, ale nie przekraczać 48 godzin. Inne firmy i działy rzeczywiście działają tylko 40 godzin tygodniowo. Ale w naszym dziale sprawił, że pracowaliśmy przez 48 godzin. Zgodnie z umową powinno to być 5 dni w tygodniu pracy. Ale w rzeczywistości pracujemy 6 dni. W polityce firmy powinniśmy otrzymywać wynagrodzenie za wynagrodzenie za nadgodziny, ale roszczenia z czasem muszą zostać podpisane przez kogoś z najwyższego kierownictwa, czego nie chce, aby zmniejszyć wydatki naszego działu. Pamiętaj, że koleś pochodzi z zachodniego kraju, który powinien być mistrzem, jeśli chodzi o prawa człowieka? Czy odważy się zrobić to samo, jeśli pracuje w firmie w swoim rodzinnym kraju? Zgodnie z prawem, jeśli pracujemy w święta, firma musi dać nam dodatkowy dzień wolny plus podwójne wynagrodzenie. Kto egzekwuje takie prawo? Rozumiem, wciąż jesteśmy pod pandemią. Powinniśmy zrobić z siebie wszystko. Powinniśmy pomóc firmie. Gospodarka nie jest dobra. Ten komentarz nie jest dokładnie narzekaniem, ponieważ muszę pracować, aby przetrwać. Ale myślę, że powinienem się podzielić. Ponieważ te scenariusze, które opisuję, mają miejsce odkąd dołączyłem do firmy dziesięć lat temu i nie z powodu pandemii. Wtedy w dobrych czasach to tylko niewiele wybranych osób otrzymują nagrody. Chociaż zawsze musimy śledzić, jeśli nie chcemy stracić pracy. Oczywiście nie powiedzą ci dokładnie tych słów na twojej twarzy, ale ty’Wiedz. Jak kolejny emigrant może to zrobić innym, gdy wszyscy jesteśmy na tej samej łodzi w tym kraju. Jeśli nie myślimy o naszym przetrwaniu, może wielu z nas nie będzie tu, a może nie mogę narzekać, ponieważ mój “obawy” są niewielkie od tego, czego doświadczają inni. Jeśli chodzi o przyrost, nie istnieje, nawiasem mówiąc. To’sany. niech nas wszystkich Bóg błogosławi.

  • Podróżowanie Jezebel mówi 19 czerwca 2021 o 16:01

I’Przepraszam, że to ty’reżyserować w ten sposób. Ty’Racja, nie ma to nic wspólnego z pandemią. Podnosisz bardzo interesującą kwestię na temat emigrantów wykorzystujących innych obcokrajowców, kiedy nigdy nie zrobiliby tego we własnych krajach.

Właściwie wyjaśniłeś, przez co dokładnie przechodzę . Ci ludzie stworzyli w ASituation, które mogą zatrzymać kogoś tutaj, dopóki nie się starzeje .Dają mniej pieniędzy w porównaniu do wydania .

  • Podróżowanie Jezebel mówi 28 czerwca 2021 o 10:56

Tak mi przykro, że to słyszę. Daj mi znać, jeśli jest coś, co mogę zrobić, aby pomóc!

Idź dalej wbrew wszelkim przeciwnościom.To dlatego, że są świadomi twoich artykułów i czują ciepło, dlatego przeciwdziałają twojej pracy, promując Arabia Saudyjską jako wolne miejsce.Bądź tylko odważny i odważny.Owoce są obfite, a artykuły te z pewnością nie dają się dziś nie dzisiaj, ale pewnego dnia patrzą na to jako sadzenie nasion tak, że ktoś będzie je podlewać bez porażki.Pozostań modlitwą i pełną nadziei #freedom dla ludzi # walczących z korupcją

  • Podróżowanie Jezebel mówi 16 sierpnia 2021 o 12:38

Bardzo dziękuję <3

Typowa jednostronna i stronnicza odbicie od Zachodu o Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Zazdroszczenie, uraza i gardzą wielu ludzi za ZEA, choć chętnie będą w nim żyć przez lata, jeśli nie dziesięciolecia. Po pierwsze: czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, dlaczego nie&rsquo;t te &rdquo;biedni pracownicy&rdquo; Migruj do Kanady/USA // Nigeria/Angola?? Wszystkie te narody mają ogromną ilość bogactwa naftowego, aw przypadku Kanady/USA przedstawiają się jako latarnia dla ludzkości, więc dlaczego jest niemożliwe dla biednych Indian/Pakistanu/Nepal/Filipino? Dlaczego zamiast tego wybrali ZEA??
Odpowiedź ujawnia wszystko o zachodniej hipokryzji i saviourism. Rich White Kraje (USA) zbuduje murów o wartości wielu miliardów dolarów, aby je zatrzymać &rdquo;zdesperowany&rdquo; migranci, jak je wzywasz, od wsiadania. Bogate Białe Kraje (Australia) będą nawet rozmieścić floty na morzach, aby zatrzymać tego typu migrantów, ale przekonasz się, że ludzie Zachodu są najgłośniej !! Jak to możliwe&rsquo;gotowy zrobić wszystko, aby uniemożliwić temu migranta do twojego kraju, a następnie udawać, że dbam o swoje dobro, gdy są daleko od ciebie? Isn&rsquo;t, że esencja białego saviourystyka? Po drugie: to&rsquo;jest naturalny, aby ludzie nienawidzą, uciec, uciekać i unikać kraju, który ich zniewoliłby lub wykorzystywałby. Jednakże to&rsquo;nielogiczne dla ludzi, do których gromadzą się, masowo migrują, zamieszkują lub, co najważniejsze, obawiają się deportacji z kraju, który je zniechęca/wykorzystuje ! Migracja z s. Azja do ZEA trwa od ponad 45 lat. Niemożliwe te migranci przychodzą i nadal przychodzą w tym tempie, gdyby ZEA było taką złe, zniewoleniem krajem. Żadna desperacja nie sprawi, że ktoś będzie faworyzować &rdquo; Nowoczesne niewolnictwo&rdquo; nad desperacją. Populacja ZEA wynosi 10 m. 90% to migranci. W latach 2003–2012 populacja ZEA potknęła się, żaden kraj na Ziemi nie doświadczył takiego wzrostu bez masywnych niepokojów, przemocy wobec migrantów, z wyjątkiem ZEA !! Nie jest to masowe strzelaniny w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, gdzie w Nowej Zelandii, Norwegii, Niemczech, USA widziały wiele masowych strzelania migrantów . To pozostawia jeden wniosek: ZEA, choć nie jest idealne, jest zdecydowanie najbezpieczniejszym i najbardziej obiecującym krajem na ziemi dla tych biednych migrantów, w przeciwnym razie wybraliby inny kraj. Po trzecie: formularz przekazów ZEA w 2019 roku osiągnął 44 miliardy dolarów ! Tylko drugi na USA, a zatem Bank Światowy opisał ZEA jako globalną siłę w zmniejszaniu nierówności ! Z drugiej strony cała pomoc zagraniczna plus bezpośrednie inwestycje zagraniczne (FDI) dla tych S. Kraje azjatyckie są przyćmione przez formę przekazu ZEA. Na przykład w stanie Kerala w Indiach był świadkiem wzrostu PKB o 12%, najwyższego w Indiach i, zgadnij, że osiągnięcia gospodarcze są całkowicie przypisane przekazaniu wysyłane z Zjednoczonych Emiratów Arabskich . po prostu wyszukaj to w Google.
To świecący dowód dla ZEA jako wartościowego kraju dla migrantów, pracy, wysyłania przekazów pieniężnych. W tym celu samotna osoba z odrobiną zdrowego rozsądku oklaskuje rolę ZEA i innych krajów Zatoki Perskiej w łagodzeniu globalnego ubóstwa. Po czwarte; Wydaje się, że zignorowałeś fakt, że przemysł turystyki ZEA popiera miliony migrantów, na których twierdzi się. Więc jeśli tak zwane &rdquo;Kampania bojkotowa&rdquo; Udało mu się, że jest tutaj hipotetyczna, czy byłbyś szczęśliwy, gdy wszyscy ci hoteli pracownicy, pracownicy lotniska, szef restauracji, taksówkarze… itp. Stracają pracę, wracają do domu? Czy dasz im wizy bogatym białym krajom ? Albo po prostu nie&rsquo;T Care. Musiałeś widzieć, w jaki sposób Afgańczycy spadają z amerykańskich samolotów i jak ewakuowali się brytyjskie psy i koty i pozostawił biednych Afgańczyków na lotnisku Kabul. Biały Saviourism kończy się, gdy ta biedna osoba &rdquo;Spróbuj uratować&rdquo; próbuje wejść do białego kraju. Po piąte: Zachodnie firmy to jedna z największych partnerów szkoleniowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i krajach Zatoki Perskiej. Wiele ofert broni, samolotów, samochodów, projektu przemysłu naftowego, szkół, kampusów uniwersyteckich… itd. Wszystkie te firmy są dostarczane przez kraje zachodnie, więc chciałbyś również zbojkotować wszystkie te firmy? Wreszcie: fakt, że zasugerowałeś Singapur jako&rdquo; Etyczna alternatywa&rdquo; Miejsce dla turystyki podkreśla nie tylko tobie hipokryzja, ale także twoje uprzedzenia wobec ZEA. Jak? Singapur ma jeden z najsurowszych systemów migracji na Ziemi. To&rsquo;S 100 razy surowsze niż w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Prawo Singapuru Ostatnio zabrania migrantom s. Azja z małżeństwa z obywatelem singapurskim ! A jeśli migrantka zajdzie w ciążę, zostanie natychmiast deportowana ! I oczywiście migranci nie mogą zmienić pracodawcy bez pozwolenia. Nie wydajesz się niczym w Singapurze &rdquo;etyczny&rdquo; Miejsce turystyczne ! Google Singapurski system migracji i chwalisz ZEA przez 1000 lat. Jak dziwne i ironiczne jest to, że nigdy nie wspominasz o pozytywnej historii o migrantach w Zjednoczonych Emiratach Arabskich ! Jak ich życie wróciło do domu i jak przeniesiono po przybyciu do ZEA ! Sposób przekazania, które wysłali, pomogło swoim dzieciom uczęszczać do szkół, umieścić jedzenie na stole i wyciągnąć je z ubóstwa. Takie historie, według ciebie, Don&rsquo;w ogóle istnieją.

Cześć, mieszkam i pracuję jako pracownik w Dubaju od ponad 5 lat. Chciałem wskazać 2 rzeczy: 1. Wszystko, co piszesz, zdecydowanie się tu dzieje, ale tam&rsquo;S jedno całkowicie niewłaściwe założenie:
&laquo; Jeśli ograniczymy zapotrzebowanie na nowe hotele, ograniczamy potrzebę podaży świeżych pracowników. &raquo;
To całkowite nieporozumienie, dlaczego budują tutaj niezliczone lukseryczne hotele (wskazówka: to&rsquo;nie dla turystów! Istnieje już dostępność pokoi hotelowych, a większość hoteli pozostaje w połowie pusta przez cały rok).
Ciągłe nowe lukseryczne konstrukcje są powiązane z amerykańskim bankiem centralnym, który wciąż drukuje więcej pieniędzy (a dolar amerykański to świat&rsquo;S Waluta rezerwowa):
W 1971 r. Prezydent Nixon usunął złoty standar. Możesz to Google i znaleźć wszystkie szczegóły. Ale w zasadzie mogą zbudować luksusowy budynek z tanią siłą roboczą (niższy koszt niż w USA) i wykorzystać to jako wartość kopii zapasowej, aby wydrukować więcej dolarów. Wtedy to nie&rsquo;litera, jeśli miejsce pozostaje w połowie puste; Ponieważ potrzebują tylko budynku, aby mieć minimalne obłożenie, aby pokryć bieżące koszty konserwacji/funkcjonowania, a oni&rsquo;Jest dobry. To wszystko jest zorganizowane przez niektórych potężnych miliarderów w Teksasie… (możesz to zbadać) 2. Warunki pracy, które opisałeś, są niestety prawdziwe dla wielu pracowników, ale zdecydowanie nie dla wszystkich… Osobiście znam niezliczone południowo-Asjan, którzy są bardzo zadowoleni z pracy w gościnności (na przykład kelnerka w małej restauracji, która&rsquo;s obecnie buduje 5 willi na Filipinach tylko z pieniędzy, które zarabia w Dubaju! Lub moja droga sprzątanie, która&rsquo;S obecnie oszczędza pieniądze na otwarcie najnowocześniejszego salonu lukseryjnego w swoim rodzinnym kraju w przyszłym roku!). Rzeczy się tu zmieniają, a ja, nawet jeśli chciałbym, aby ewoluowało znacznie szybciej, wciąż zmieniają się teraz na lepsze. Żałuję, że nie wspomniałem o tym!

  • Podróżowanie Jezebel mówi 2 grudnia 2021 o 23:07

Dziękuję za wgląd!

Doświadczenie całej społeczności i ludzi może&rsquo;t bądź taki sam. Niewielu ma dobre doświadczenie, a niewielu ma złe doświadczenie. Ale głównie ludzie wydają się tu szczęśliwi. Nie ma wątpliwości, że to kraina możliwości. Od Ameryki Północnej po Afrykę zmieniło to przeznaczenie kilku osób.

To&rsquo;jest niefortunnym… nie otrzymując uczciwego udziału w pracy, którą wykonujesz&rsquo;W ogóle brzmi bardzo uczciwie, ale muszę powiedzieć, że dzieje się to codziennie, wszędzie i we wszystkich miejscach… nawet władcy są do pewnego stopnia niewolnicy, chociaż wydają się bezpłatne. Kto do diabła kiedykolwiek powiedział, że życie było sprawiedliwe dla każdego? Kłamstwo polega na tym, że ludzie są uczciwi. Najgorszym typem sytuacji jest to, że myślisz. Od kiedy życie jest sprawiedliwe? Miraż i wieczne kłamstwo polega na tym, że gdzieś jest uczciwość! Rząd nie może stworzyć &ldquo;uczciwość&rdquo; A ludzie, którzy są podmiotami rządów, są niewolnikami….Ludzie są niewolnikami bez względu na to, co powiesz. Dzieci w wieku szkolnym są prawidłowo wykorzystywane psychicznie za brak pisowni, są w sposób niewolników. Bycie wolnym, całkowicie wolnym, jest niemożliwe do niemożliwe-to badanie pochodzi z &ldquo;szwedzki&rdquo; badanie… gwarantowane, że próbują sprawić, by ich cywilizacja wyglądała bardziej uczciwie i bezpłatna niż te, ponieważ pożądają Dubaju&rsquo;Siła robocza lub chcę obnosić się z kłamstwem… jak wybielająca blondynka. Co to może być? Czy Szwedzi spędzają którykolwiek ze swojego czasu lub zasobów na uczynienie tych narodów &ldquo;lepsza&rdquo; na jedyną korzyść tych ludzi? ja nie&rsquo;Nie słyszę nawet wzmianki o jednej z imion niewolników… czy rzucają na tych ludzi pieniądze? Co powiesz na przejażdżkę do ich rodzinnego kraju? NIE! Zupełnie nie. Cała idea uczciwości jest głupcem kłamstwem&rsquo;jest więcej kłopotów niż to&rsquo;S WARTO. Który kiedykolwiek zapisał uczciwość jako cel, miał na myśli jedną rzecz, aby uwięzić ludzi. Często używana jest również wina… Jakie masz nadzieje na pokazanie tego? Denerwuj ludzi i zły? I&rsquo;m, nie z Dubaju… Nie interesuję się powiedzeniem, że Dubaj jest zły lub dobry i nic do zyskania… Pochodzę z planety Ziemia… To jest to, co robi się na ziemi i to&rsquo;nie zamierzam się zmienić-powiedziałbym, że najlepszym pomysłem jest dla każdego &ldquo;ujarzmiać&rdquo; siebie, którzy chcą mniej złota i lubią dobre jedzenie. To około jako &ldquo;sprawiedliwy&rdquo; Jak możesz. Ale to społeczeństwo będzie nudne-

Trackback

Blog✈️DXB mówi:

[…] Z tego powodu, podczas gdy zamożni mogą inwestować i cieszyć się miastem, miasto zostało zbudowane na plecach &lsquo;współczesni niewolnicy&rsquo;. Ci ludzie to zazwyczaj zubożani Indian, Bengalczycy i Filipińczycy, którzy szukają pracy […]

Dwie twarze Dubaju – Redbrick – Dubai Life – Hitech FM mówi:

[…] Od krajów rozwijających się i jako takie są traktowane jako subhuman przez rządzącą elitę emiratów.90% populacji emiratów to imigranci, z których większość to pierwotnie pokorni pracownicy z krajów rozwijających się w Azji Południowo -Wschodniej. Oni są […]

Dubai Porta Pottieties – Exponowane modele na Instagramie mówi:

[…] W ramach wygody własnego domu (na przykład modelowanie kamery internetowej lub linie telefoniczne dla dorosłych). Jednak właśnie wtedy, gdy myślałem, że Dubaj nie może się pogorszyć, to się wyprzedziło. Nie będąc zadowoleniem z wabiącymi zagranicznych pracowników do ZEA pod false […]

Zrównoważony rozwój gospodarczy – Lillian Gray – Szkoła artystyczna mówi:

[…] Dubaj został zbudowany na ubóstwie i prawie niewolniczej pracy […]

Puszyste wędrówki: Zakazano w Zjednoczonych Emiratach Arabskich mówi:

[…] Poufne informacje o korporacjach publicznych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich:&rsquo;Nie mam czegokolwiek, ale ten film jest interesujący. Więc&rsquo;S Ten artykuł […]

Pracownicy budowlani w Dubaju – Nowoczesne niewolnictwo w Zjednoczonych Emiratach Arabskich mówi:

[…] Zanim zaczniemy: Nowoczesne niewolnictwo w Dubaju to coś, co ja&rsquo;Pisane wcześniej. W moim poprzednim artykule przekazałem przegląd warunków, z którymi pracownicy migrantowi w Dubaju mają do czynienia i dlaczego sprowadza się to do współczesnego niewolnictwa przed przesłuchaniem, dlaczego turyści nadal gromadzą się do Dubaju, pomimo szokujących naruszeń praw człowieka. Jeśli ty&rsquo;Nowości do tematu niewolnictwa w Dubaju, a następnie sugeruję, aby najpierw sprawdzić ten artykuł, zanim wróciłem do tego.Kliknij tutaj, aby przeczytać mój artykuł o nowoczesnym niewolnictwie w Dubaju. […]

Zostaw odpowiedź Anuluj odpowiedź

Ta strona wykorzystuje AKISMET do zmniejszenia spamu. Dowiedz się, jak przetwarzane są dane dotyczące komentarzy.

Raport: współczesne niewolnictwo w Dubaju.

W wspólnym wysiłku Nowego Jorku Centrum ds. Polityki zagranicznej, Międzynarodowego Instytutu Globalnej Analizy Strategicznej i Washington Institute for Defense and Security, przedstawiamy ten raport zatytułowany współczesne niewolnictwo w Dubaju.

Niniejszy raport miał na celu dostarczenie informacji w zakresie seksu ludzkiego i handlu porodem na świecie według liczb; pochodzenie handlu ludźmi z dawnych krajów sowieckich do Europy Wschodniej; Zaangażowanie ZEA w notoryczne zapotrzebowanie na handel ludzi, wraz z kilkoma zaleceniami dotyczącymi tego trwającego zjawiska. Handel ludźmi równa się zniesieniu wolności, wykorzystywania seksualnego, fizycznego i emocjonalnego, niezapłaconej lub nisko opłacanej pracy, długich godzin pracy i zmniejszonej ochrony. Wzorce rekrutacji handlu ludźmi do pracy przymusowej nie różnią się w zależności od krajów, a jeden aspekt jest szczególnie prawdziwy dla wszystkich: handel ludźmi odbywa się z powodu ciągłego wysokiego popytu na całym świecie. Grupy wysokiego ryzyka to te, które żyją w trudach finansowych, które migrują do innych krajów, takich jak ZEA na lepsze życie. Systemy takie jak Kafala System sponsorowania w Zjednoczonych Emiratach Arabskich dają wolność pracodawcom, aby działać bezkarnie. Pracodawcy często nadużywają praw człowieka swoich zagranicznych pracowników, którzy zostali handlowi do kraju za pośrednictwem zorganizowanych pierścieni handlu ludźmi. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli chodzi o społeczność międzynarodową, wysiłki są podejmowane na całym świecie, ale więcej należy podjąć w karaniu handlarzy i klientów. Kraje muszą ulepszyć swoje metody i podejmować wspólne wysiłki na rzecz eliminacji handlu ludźmi poprzez systemy wykrywania online, szkolenie sił policyjnych i ścisłe organy ścigania. Niniejszy raport ma na celu podniesienie świadomości i przekonanie czytelników do przeczytania więcej na ten temat i pomocy w globalnej walce z handlem ludźmi.

ZEA jest uważane za trzeci najbogatszy kraj na świecie z 43 103 USD PKB na mieszkańca. Kraje Europy Wschodniej, szczególnie te, na które znacząco dotknął Związek Radziecki&rsquo;S troska, należą do najbiedniejszych. Kraje takie jak Ukraina, Georgia, Mołdawia i Białoruś są uważane za jedne z najbiedniejszych krajów w Europie z rocznym 3540-7900 $ PKB na mieszkańca. ZEA jest promowane jako egzotyczny raj z licznymi możliwościami pracy dla Europejczyków Wschodniej. Jednak nikt nie ujawnia prawdziwej ciemnej strony uwielbionego kraju z niekończącymi się możliwościami; strona współczesnego niewolnictwa, która nie jest urzędowana, zatrzymując miliony z całego świata. Dlatego podnoszenie świadomości na temat handlu ludźmi ma kluczowe znaczenie i każdy może i powinien być częścią rozwiązania, dowiadując się więcej o handlu ludźmi, rozpoznając znaki i zgłaszając je. Dlatego ten raport ma na celu zapewnienie czytelnikowi większej wiedzy na temat handlu ludźmi, sytuacji handlu ludźmi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i zaleceń, które mogą poradzić sobie z takim ciemnym zjawiskiem.

Dubaj, były placówka Wielkiej Brytanii w Zatoce Perskiej, stała się niezależnym krajem w 1971 roku, kiedy dołączył do sześciu innych emiratów, aby utworzyć Zjednoczone Emiraty Arabskie. Jednak Dubaj przeszedł masową metamorfozę i boom populacyjny w ciągu pokolenia. Miasto jest teraz domem dla prawie trzech czwartych regionalnych biur firm Fortune 500 i jest jednym ze świata&rsquo;Kulturowe i biznesowe centrum, organizujące międzynarodowe wydarzenia kulturalne, takie jak Expo 2020,54 i wydarzenia sportowe, takie jak Rugby Sevens i Dubai Cup. Dubai&rsquo;S populacja wzrosła wykładniczo w tym samym okresie: od 46 000 obywateli, którzy mieszkali w mieście pod koniec lat 60. XX wieku.44 miliony mieszkańców w 2021 r.55 Jednak prawie 90%56 miasta&rsquo;Populacja składa się z migrantów, głównie z Azji Południowej, Azji Południowo -Wschodniej i Afryki Wschodniej. Liczba ta nie powinna być zaskoczeniem, biorąc pod uwagę, że według Banku Światowego 88.4%57 ZEA&rsquo;Populacja S składa się również z migrantów, dzięki czemu ZEA jest jednym z krajów ze światem&rsquo;Najwyższa migracja netto.

Aby przeczytać pełny raport:

Autorami tych raportów są Florian Schmitz, Marta Nuevo i Mitko Arnaudov.

Florian Schmitz jest niemieckim dziennikarzem multimedialnym z siedzibą w Tesaloniki, koncentrującym się na Grecji i Bałkanach, migracji, kwestiach dotyczących praw człowieka i mniejszościach działa głównie jako korespondent Deutsche Welle i innych niemieckich publicznych nadawców. Jego prace nad nielegalnymi odrzutami i wolnością prasy w Grecji zostały powszechnie rozpoznane. Jego pierwsza książka &ldquo;Erzähl mir von deutschland, sumar&rdquo; została opublikowana w 2017 roku Karina Iskandarova jest analitykiem politycznym z doświadczeniem w zakresie rozwoju globalnego, praw człowieka, rozwiązywania konfliktów i bezpieczeństwa człowieka. Niektóre organizacje międzynarodowe, z którymi współpracowała, to Amnesty International, ONZ i NATO. Ma licencjat (z wyróżnieniem) w stosunkach międzynarodowych oraz magistra globalnej polityki i bezpieczeństwa międzynarodowego. Jest pasjonatką służby społecznej, praw człowieka, integracji i zmian społecznych.

Marta Nuevo Falguera jest analitykiem politycznym współpracującym z międzynarodową firmą bezpieczeństwa. Jej praca koncentruje się na polityce zagranicznej, bezpieczeństwa i konfliktach międzynarodowych w Azji i Pacyfiku. Wkłada także artykuły na temat polityki azjatyckiej w hiszpańskim magazynie El Orden Mundial. SM. Nuevo Falguera ma mistrza&rsquo;stopień naukowy w zakresie stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Ramón Llull-Blanquerna oraz dyplom w Międzynarodowym Zarządzaniu konfliktami z Utrecht University. Podczas studiów licencjackich studiowała za granicą w U.K. i Japonia.
Mitko Arnaudov posiada doktorat z polityki międzynarodowej i europejskiej. Uniwersytet w Belgradzie – Wydział Nauk Politycznych, od lat jest badaczem tego samego instytutu. Pola jego zainteresowania akademickiego to badania regionalne, europejskie procesy integracji, infrastruktura bezpieczeństwa w ostatnim świecie, bezpieczeństwo ludzi w erze zglobalizowanej gospodarki, a także stosunki regionalne w Bałkanach Zachodnich. Opublikował wiele artykułów akademickich i badań, a także był częścią wielu konferencji regionalnych, europejskich i międzynarodowych.

Zakończ niewolnictwo w Zjednoczonych Emiratach Arabskich

Na początku 2022 r. Expo Dubai odbyło się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (ZEAE) – globalnym wydarzeniu skierowanym &ldquo;wzmocnienie kraju&rsquo;S Międzynarodowa reputacja jako lokalizacja do prowadzenia działalności&rdquo;. Być może to&rsquo;ich sposób powiedzenia w liderach biznesu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich mają ogromną władzę, a pracownicy mają niewielkie lub nie ma żadnych praw.

Pracownicy migrantów stanowią 90% ZEA&rsquo;S siła robocza, pracowanie w warunkach pracy, które wielu nazywało &ldquo;Współczesne niewolnictwo&rdquo;. ZEAS jest również bezpieczną przystanią dla firm atakujących pracowników&rsquo; prawa.

Obejrzyj nasze wideo Dubai Expo (SED), aby zobaczyć, z czym stoją pracownicy.

Ale my&rsquo;Uwaga je, a członkowie społeczności online ITUC – i tysiące innych – stoją w solidarności, a pracownicy migrujący są źle traktowani w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Ty też możesz, dodając swoje imię i nazwisko do naszej petycji, wzywając do końca:

  • Zwabianie pracowników kłamstwami: obiecujące dobrze płatne miejsca pracy, ale potem tylko dostarczanie migrantów skromne płace.
  • Zadłużenie długu: Zapewnienie podróży do ZEA dla pracowników, a następnie zaskakowanie ich rachunkiem za ich podróż i zasilając ich długami, które wygrał&rsquo;Nie mogę się spłacić przez lata – jeśli w ogóle.
  • Pułapki pracowników: w kraju i pracy, w których oni&rsquo;źle traktowane przez konfiskatę paszportów i potrzebowanie pracodawców&rsquo; pozwolenie na zmianę miejsc pracy lub opuszczenie kraju.
  • Upałające się ciepło i kuszate obudowy: Pracownicy regularnie są zmuszeni do pracy w 50c+ upał przez wiele godzin bez przerwy – a kiedy dzień w końcu się skończy, oni&rsquo;zmuszony do powrotu do &ldquo;mieszkania&rdquo; To jest zrujnowane, brudne i niebezpieczne.
  • Brak praw: Pomimo wszystkich okropnych warunków opisanych powyżej, pracownicy mają niewiele praw lub uciekania się, z strajkami i związkami zawodowymi zakazanymi w tym kraju.

ZEA i miasta takie jak Dubaj, budują błyszczące miasta na pustyni na plecach i złamanych duchach pracowników migrujących uwięzionych we współczesnym niewolnictwie. Dodaj swoje nazwisko do petycji, aby zażądać zakończenia tych poniżających i niebezpiecznych warunków pracy.

Czy Dubaj ma niewolników?

Оjed

Ыы зарегистрир John. С помощю этой страницы ыы сожем оRipееделить, что запросы оRтравляете имено ыы, а не роvert. Почем это могло пRроизойиS?

Эта страница отображается тех слччаях, когда автоматическими системамgz которые наршают усовия исполззования. Страница перестанеura. До этого момента для исползования слжжж Google неоtoś.

Источником запросов может слжить ведоносное по, подкbarów. ыылку заRzy. Еarag ы исползеете общий доступ и интернет, проблема может ыть с компюююеyn с таким жж жж жесом, кк у комszczeюююе000. Обратитеunks к соем системном адинистратору. Подроlit.

Проверка по слову может также появаятьenia, еaсли ы водите сложные ззапры, оind обычно enia оиизи инenia оtoś еами, или же водите заlektora.

Czy Dubaj ma niewolników?

  • Globalna baza danych
  • Uczyć się
    • O handlu ludźmi
    • O HTS
    • Zmiana klimatu
    • Wydobycie kobaltu
    • Praca więzienna
    • Wojna na Ukrainie: handel ludźmi
    • Baza danych filmowych, wideo i podcastów
    • Opieka zastępcza i handel ludźmi
    • Obserwatorium pracy przymusowej (FLO)
    • Napisz dla nas
    • Blog
    • Zestaw narzędzi
      • Rozważania kulturowe e-kursu e
      • Przemysł transportowy&rsquo;S ZAKLAWKA ZAPOBIEGANIA MUNKOWEJ
      • Zestaw narzędzi opieki zdrowotnej i handlu ludźmi
      • Pedagog&rsquo;S ZAKLAWKA ZABAWCZA HANDLOWYCH LUDZIKI
      • Narzędzia do branży hotelarskiej i handlu ludźmi

      Niewolnicy Dubaju (wideo)

      Niewolnicy Dubaju (wideo)

      Niewolnicy Dubaju (wideo)

      Rok opublikowany: 2012

      Link do zasobu:

      Większość ludzi zna Dubaj ze swoich masywnych draparek i luksusowych hoteli, ale niewielu wie, że miasto zostało zbudowane przez współczesnych niewolników. Przez miesiące BBC&rsquo;S Ben Anderson spędzał się po błyszczącym, szalonym wieżom, który pojawia się w Dubaju, próbując infiltrować społeczność pracowników emigrantów. Znalazł się, kiedy w końcu wszedł, to to, że klejnot świata arabskiego jest prawie całkowicie zbudowany na importowanej sile niewolniczej.