Jakie jest uzasadnienie dla Comcast do zablokowania portu SMTP 25 z Usługi Mieszkaniowej?

W ciągu ostatniego tygodnia wydaje się, że Comcast zaczął blokować Port 25 Wychodząc z ich usług internetowych mieszkaniowych. Mogę zrozumieć, dlaczego mogą uzasadnić blokowanie go, ponieważ być może nie zależy od ich usług, aby umożliwić uruchomienie „serwera” w usłudze mieszkaniowej. Mówię trochę dlatego, że tak naprawdę nie zgadzam się z tym, ale cokolwiek. Uruchamiam własny serwer SMTP na hostowanym VPS dla naszej firmy. Robiłem to od lat. Nagle wszystkie nasze połączenia SMTP z naszej domowej usługi internetowej Comcast zaczęły się nie udać. Ponownie skonfigurowałem serwer, aby uruchomić SMTP na alternatywnym porcie i zmieniłem oprogramowanie klienta w domu, aby się dopasować i wszystko znów działa. Podejrzewam, że jest to pod pewnym względem środek antykonkurencyjny i nie zasługuje na zasady techniczne lub bezpieczeństwa. Wyobrażam sobie, że byłby to problem dla kogoś, kto polegał na usłudze SMTP stron trzecich na porcie 25. Czy wszyscy po prostu uruchamiają SMTP na alternatywnym porcie? Wiem, że Gmail i Google hostowane usługi e -mailowe robią. Czy istnieje jakikolwiek techniczny lub bezpieczeństwa powód, aby Comcast blokuje ruch wychodzący na porcie 25 (lub dowolny port wychodzący. )

zapytał 25 lutego 2013 o 17:17

141 1 1 Srebrna odznaka 6 6 Brązowe odznaki

Może to być częściowo przyczyny biznesowe, a częściowo miara przeciwko zombie/naruszeniu komputerów domowych używanych przez spamerów

25 lutego 2013 o 17:21

Tak, wiele serwerów pocztowych używa portu 25 do wymiany pocztowej serwera i portu 587 (zawsze uwierzytelniony) do przesłania wiadomości przez klientów.

26 lutego 2013 o 17:13

Dziękuję Grawity, bardzo pouczający komentarz. Nie byłem świadomy standardów IETF, różnicując sposób, w jaki należy użyć portu 25. 587 dla przekaźnika serwera vs. Połączenia klienta.

Czy Comcast Business Block Port 25?

Reddit i jego partnerzy używają plików cookie i podobnych technologii, aby zapewnić lepsze wrażenia.

Akceptując wszystkie pliki cookie, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w celu dostarczania i utrzymywania naszych usług i witryny, poprawy jakości Reddit, personalizowanie treści i reklam Reddit oraz mierz skuteczność reklamy.

Odrzucając nieistotne pliki cookie, Reddit może nadal używać niektórych plików cookie, aby zapewnić właściwą funkcjonalność naszej platformy.

Comcast Blocking Port 25 – Direct Send Microsoft Najemca

Czy ktoś wie, czy Comcast Business blokuje port 25? Przez telefon i problem z rozmową z każdym, kto wie, jakie są porty. Ugh. Poniższe artykuły wyraźnie mówią, że port 25 jest zablokowany, ale agent powiedział, że nie blokuje biznesu. Najwyraźniej mieszkalnie to xfinity. Myślę, że biznes Comcast jest nieco inny.

Próbuję skonfigurować przekaźnik Direct Send lub SMTP dla nowego najemcy Microsoft 365, aby kopiniki wysyłały na adres e -mail. Na razie mam domyślne zabezpieczenia i używam Auth SMTP z hasłem aplikacji.

Moje gut mówi, że te artykuły mają zastosowanie do Comcast Business. Czy ktoś może potwierdzić, że używa bezpośredniego wysyłania lub przekaźnika z Comcast? Lub potwierdź, że nie mogliby go działać z powodu zablokowanych portów?

Użytkownik: Tylan Ramach

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

Tylan5449

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Dobra, zła i prawda o menedżerach haseł

2023-05-16 16:00:00 Webinarium internetowe UTC: KnowBe4-Truth o Hasło Managers Szczegóły zdarzenia

8 odpowiedzi

Autor Bill LastName

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

ich.ni.San

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

1 Znalazłem ten pomocny kciuk_up_down

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

Jessevas

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Czy zgadujesz, że port 25 może zostać zablokowany? Lub, jesteś pewien?


Jakie jest uzasadnienie dla Comcast do zablokowania portu SMTP 25 z Usługi Mieszkaniowej

Akceptując wszystkie pliki cookie, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w celu dostarczania i utrzymywania naszych usług i witryny, poprawy jakości Reddit, personalizowanie treści i reklam Reddit oraz mierz skuteczność reklamy.

403 zabronione

Twój dostęp do tej witryny został zablokowany przez Wordfence, dostawca bezpieczeństwa, który chroni witryny przed złośliwą aktywnością.

Jeśli uważasz, że WordFence powinien umożliwić dostęp do tej witryny, poinformuj ich z użyciem poniższych kroków, aby mogli zbadać, dlaczego tak się dzieje.

Zgłaszanie problemu

1. Skopiuj ten tekst. Musisz później wkleić go do formy.

2. Kliknij ten przycisk, a zostaniesz poproszony o wklejenie tekstu powyżej.

Wygenerowane przez słowo w słońcu, 14 maja 2023 r. 2:50:50 GMT.
Czas twojego komputera: .

Jakie jest uzasadnienie dla Comcast do zablokowania portu SMTP 25 z Usługi Mieszkaniowej?

W ciągu ostatniego tygodnia wydaje się, że Comcast zaczął blokować Port 25 Wychodząc z ich usług internetowych mieszkaniowych. Mogę zrozumieć, dlaczego mogą uzasadnić blokowanie go, ponieważ być może nie zależy od ich usług, aby umożliwić uruchomienie „serwera” w usłudze mieszkaniowej. Mówię trochę dlatego, że tak naprawdę nie zgadzam się z tym, ale cokolwiek. Uruchamiam własny serwer SMTP na hostowanym VPS dla naszej firmy. Robiłem to od lat. Nagle wszystkie nasze połączenia SMTP z naszej domowej usługi internetowej Comcast zaczęły się nie udać. Ponownie skonfigurowałem serwer, aby uruchomić SMTP na alternatywnym porcie i zmieniłem oprogramowanie klienta w domu, aby się dopasować i wszystko znów działa. Podejrzewam, że jest to pod pewnym względem środek antykonkurencyjny i nie zasługuje na zasady techniczne lub bezpieczeństwa. Wyobrażam sobie, że byłby to problem dla kogoś, kto polegał na usłudze SMTP stron trzecich na porcie 25. Czy wszyscy po prostu uruchamiają SMTP na alternatywnym porcie? Wiem, że Gmail i Google hostowane usługi e -mailowe robią. Czy istnieje jakikolwiek techniczny lub bezpieczeństwa powód, aby Comcast blokuje ruch wychodzący na porcie 25 (lub dowolny port wychodzący. )

zapytał 25 lutego 2013 o 17:17

141 1 1 Srebrna odznaka 6 6 Brązowe odznaki

Może to być częściowo przyczyny biznesowe, a częściowo miara przeciwko zombie/naruszeniu komputerów domowych używanych przez spamerów

25 lutego 2013 o 17:21

Tak, wiele serwerów pocztowych używa portu 25 do wymiany pocztowej serwera i portu 587 (zawsze uwierzytelniony) do przesłania wiadomości przez klientów.

26 lutego 2013 o 17:13

Dziękuję Grawity, bardzo pouczający komentarz. Nie byłem świadomy standardów IETF, różnicując sposób, w jaki należy użyć portu 25. 587 dla przekaźnika serwera vs. Połączenia klienta.

Czy Comcast Business Block Port 25?

Reddit i jego partnerzy używają plików cookie i podobnych technologii, aby zapewnić lepsze wrażenia.

Akceptując wszystkie pliki cookie, zgadzasz się na korzystanie z plików cookie w celu dostarczania i utrzymywania naszych usług i witryny, poprawy jakości Reddit, personalizowanie treści i reklam Reddit oraz mierz skuteczność reklamy.

Odrzucając nieistotne pliki cookie, Reddit może nadal używać niektórych plików cookie, aby zapewnić właściwą funkcjonalność naszej platformy.

Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszym powiadomieniem o plikach cookie i naszej polityki prywatności .

Comcast Blocking Port 25 – Direct Send Microsoft Najemca

Czy ktoś wie, czy Comcast Business blokuje port 25? Przez telefon i problem z rozmową z każdym, kto wie, jakie są porty. Ugh. Poniższe artykuły wyraźnie mówią, że port 25 jest zablokowany, ale agent powiedział, że nie blokuje biznesu. Najwyraźniej mieszkalnie to xfinity. Myślę, że biznes Comcast jest nieco inny.

Próbuję skonfigurować przekaźnik Direct Send lub SMTP dla nowego najemcy Microsoft 365, aby kopiniki wysyłały na adres e -mail. Na razie mam domyślne zabezpieczenia i używam Auth SMTP z hasłem aplikacji.

Moje gut mówi, że te artykuły mają zastosowanie do Comcast Business. Czy ktoś może potwierdzić, że używa bezpośredniego wysyłania lub przekaźnika z Comcast? Lub potwierdź, że nie mogliby go działać z powodu zablokowanych portów?

Użytkownik: Tylan Ramach

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

Tylan5449

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Dobra, zła i prawda o menedżerach haseł

2023-05-16 16:00:00 Webinarium internetowe UTC: KnowBe4-Truth o Hasło Managers Szczegóły zdarzenia

8 odpowiedzi

Autor Bill LastName

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

ich.ni.San

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

1 Znalazłem ten pomocny kciuk_up_down

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

Jessevas

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Czy zgadujesz, że port 25 może zostać zablokowany? Lub czy widzisz gdzieś wskazanie dziennika? Kiedy miałem trudności z uzyskaniem drukarki do wysyłania wiadomości e -mail, to dlatego, że drukarka nie otrzymała najnowszego CA z serwera pocztowego (który dla nas był Google). To, co się naprawdę przydarzyło, to szef zmienił nasz host DNS i niewłaściwie skonfigurował rekord naszej poczty. Jednak każdy może wysłać/odbierać e -mail od programu Outlook lub WebGui. Wpłynęła tylko drukarka.

Czy ten post był pomocny? kciuki_UP thumb_down

Autor Tylan Ramach

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

OP Tylan5449

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Kopiary zawodzą bardzo szybko podczas wysyłania do domeny-com.Poczta.ochrona.perspektywy.Com Smart Host. Kopiary notorycznie mają niejasne komunikaty o błędach. Przełączyłem je na SMTP Auth na 587 z hasłem aplikacji i działają dobrze. Jako odrobina historii, klient był z Godaddy. Kopiary wysłane z SMTP Auth 587. Przeniosłem je do O365. Zabezpieczenia najemców wyłączą podstawowe autorytety. Więc nie ma wysyłania z kopiarki z tylko użytkownikiem i przepustką. Ten artykuł zawiera 3 sposoby na to.
https: // dokumenty.Microsoft.com/en-us/exchange/e-mail-flow-best-praktory/instruktaż-up-a-multifunct. Otwiera nowe okno Minusem opcji 1, że Microsoft ma całkowicie zabić Basic Auth w październiku 2022. Może nie będą. Konfigurowałem kopie, aby wysłać opcję 2 z tego artykułu. Który jest bezpośrednio wysyłany do inteligentnego hosta, ale używa 25 nie 587. Zadzwoniłem do Comcast i powiedzieli, że modem jest nadal w trybie zapory. Zmienili to na pełne przejście i powiedzieli, że powinien teraz działać. Będę musiał spróbować.

2 Znaleziono ten pomocny kciuk_up_down

Autor Tylan Ramach

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

OP Tylan5449

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Tag przez Ich.ni.san

ich.ni.San dzięki za ten link. Czasami DDG tylko dowodzi, że nie jest Google. Najlepszy wynik, gdy przeszukałem to samo wyrażenie o Comcast Business w Google.

  • Local_Offer Tagged Elementy
  • ich.ni.San

Czy ten post był pomocny? kciuki_UP thumb_down

Autor John Schramm

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

Shnool

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

tajska pieprz

Wszystko powiedziane powyżej jest prawdziwe, w tym zabicie podstawowego autoryzacji do października w tym roku.
Myślę, że logiczną alternatywą byłoby umożliwienie warunkowego dostępu do tych urządzeń do wysyłania do Smart Host. Naprawdę mam nadzieję, że tak jest, że mają miejsce w przypadku M365, ponieważ istnieje wiele przyzwoitych systemów, które używają SMTP i Auth, aby odbijać rzeczy z mojej sieci. Nienawidzę utrzymać wewnętrznego serwera wymiany lub serwera SMTP, aby uzyskać wszystko z tych głupich urządzeń.

Czy ten post był pomocny? kciuki_UP thumb_down

Autor Craig Austin

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

Da_schmoo

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Wyjmij kopiarki z obrazu i użyj starej metody Telnet, aby sprawdzić, czy działa port 25. Zawsze jest opcja 3 z opublikowanego linku. Łatwe i po prostu działa. FYI, podstawowy auth SMTP nie jest wyłączony.
Od Microsoft: my’Ponowne wyłączenie podstawowego autoryzacji dla następujących protokołów: MAPI, RPC, książka adresowa offline (OAB), Exchange Web Services (EWS), Pop, IMAP, Exchange ActiveSync (EAS) i zdalny PowerShell. Nie wyłączamy SMTP Auth. Wyłączyliśmy Auth SMTP dla milionów najemców, nie używając go, ale jeśli u autoryzacji SMTP jest włączony w twoim najemcy, to’s dlatego, że widzimy użycie, więc wygraliśmy’T dotykaj. Zalecamy otwarcie nowego okna, które wyłączysz na poziomie najemcy i ponownie włącz to tylko dla tych kont użytkowników, które nadal tego potrzebują.

1 Znalazłem ten pomocny kciuk_up_down

Autor Tylan Ramach

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

OP Tylan5449

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą.

Zweryfikuj swoje konto, aby umożliwić jego rówieśnikom, aby zobaczyć, że jesteś profesjonalistą.

Tag by Da_Schmoo

Da_schmoo
Opcja 3 nadal używa portu 25. Jednak blok portu 25 jest teraz rozwiązany. Nie jestem dzisiaj na miejscu, ale mogłem użyć aplikacji przenośnych SMTP Diag i SMTP Console. Jestem w stanie uzyskać połączenie na porcie 25. Microsoft mówi mi, że mój adres IP jest na liście czarnych, ale to kolejna historia. Dodam też rekord SPF. Teraz, gdy 25 działa, mogę również wypróbować opcję 3 w tym artykule. Dzięki za informacje od zespołu wymiany. Znalazłem post i przeczytałem. Mówi, aby wyłączyć autorytet SMTP na poziomie najemcy, ale następnie włączyć go w poszczególnych skrzynkach pocztowych. Naprawdę myślałem, że próbowałem włączyć poszczególne skrzynki pocztowe i to nie zadziałało. Będę musiał spróbować ponownie teraz, gdy jestem przekonany, że kopiary obsługują odpowiednie porty, uwierzytelnianie, tls itp. Wygląda na to, że powinienem być w stanie włączyć domyślne zabezpieczenia, zaznacz pole dla Auth SMTP na użytkowniku, a następnie użyć poświadczeń tego użytkownika na kopiarce. Dla każdego, kto może potrzebować aplikacji komputerowej do przetestowania SMTP: https: // www.SocketLabs.com/SMTP-SERVER-CONNECTION-DIAGNOSTICS-TOOL/Otwiera nowe oknohttps: // adminkit.net/smtp_diag_tool.ASPX otwiera nowe okno

  • Local_Offer Tagged Elementy
  • Da_schmoo

Czy ten post był pomocny? kciuki_UP thumb_down

Autor John Nikolatos

Ta osoba jest zweryfikowanym profesjonalistą

John3367